Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi er 23 og 25 og jeg snoket i telefonen hans ( fikk lov ) fordi jeg har litt trust issues på han og han vil gjøre alt for at jeg skal stole på han

men jeg så at han er venn med 06ere på snap? altså 13 åringer på snapchat, og har skrevet til dem han er 03(17?)

er så utrolig kvalm og det han mener er unnskyldningen er at han vil ha flest mulig på snap, å da sier jeg "okei hvorfor sier du at du er 03" så sier han "nei så dem ikke skal slette meg"

er faktisk så utrolig kvalm av dette. har lyst å bare dra hjem

Anonymkode: d0a70...82d

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra hjem da vel? 

Anonymkode: 28cc9...8ff

• Liker 4
Skrevet

Det der var creepy. Dra hjem og tenk deg godt om hva du velger å gjøre videre.

Anonymkode: 8e792...e72

• Liker 33
Skrevet

Kjenner han disse ungdommene fra før, eller har han lagt til fremmede i den aldersgruppen? Tenker at det har litt å si for utfallet.

• Liker 2
Skrevet

Han høres ut som han er 17 i hodet, ihvertfall. 

Anonymkode: fcc68...1d2

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det der var creepy. Dra hjem og tenk deg godt om hva du velger å gjøre videre.

Anonymkode: 8e792...e72

ja, jeg føler det ikke er noen skikkelig god forklaring på det her. er helt turna off og vil bare spy han i trynet. har ikke snakket med han siden jeg fant ut av dette, sitter på gjesterommet

• Liker 3
Skrevet
Uatskillelig skrev (Akkurat nå):

Kjenner han disse ungdommene fra før, eller har han lagt til fremmede i den aldersgruppen? Tenker at det har litt å si for utfallet.

nei han sa at han vil bare ha flest mulig på snap, så han hadde lagt dem til fra sånne anbefalte stories der folk legger ut snappene sine. noe jeg ikke skjønner hvorfor det er behover å ha så mange på snap uansett, spesielt når det er så unge

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

vi er 23 og 25 og jeg snoket i telefonen hans ( fikk lov ) fordi jeg har litt trust issues på han og han vil gjøre alt for at jeg skal stole på han

men jeg så at han er venn med 06ere på snap? altså 13 åringer på snapchat, og har skrevet til dem han er 03(17?)

er så utrolig kvalm og det han mener er unnskyldningen er at han vil ha flest mulig på snap, å da sier jeg "okei hvorfor sier du at du er 03" så sier han "nei så dem ikke skal slette meg"

er faktisk så utrolig kvalm av dette. har lyst å bare dra hjem

De som er født i 2006 er 13 år gamle?!

Anonymkode: ef212...996

• Liker 3
Skrevet

Det er rimelig upassende å ha så mye yngre ungdommer på snap😬 Og at han lyver på alderen, det er shady.

Anonymkode: 25311...9f1

• Liker 7
Skrevet

Kjenner han de fra før? Jeg er venn med 05(15)åringer på snapchat. 

Men de er jeg i familie med, eller så kjenner jeg de fra før gjennom familien :) 

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor oppretter du to tråder om akkurat det samme?

Anonymkode: a13ab...09c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor oppretter du to tråder om akkurat det samme?

? har ikke opprettet tråd om det samme

Skrevet
Traktorlesba96 skrev (1 minutt siden):

Kjenner han de fra før? Jeg er venn med 05(15)åringer på snapchat. 

Men de er jeg i familie med, eller så kjenner jeg de fra før gjennom familien :) 

Da  hadde han vel ikke løyet og sagt han var 17? 

• Liker 5
Skrevet
LillEve skrev (Akkurat nå):

Da  hadde han vel ikke løyet og sagt han var 17? 

Åja. Stemmer det. Da er det ganske spesielt 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

De som er født i 2006 er 13 år gamle?!

Anonymkode: ef212...996

De er 14 år.

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

nei han sa at han vil bare ha flest mulig på snap, så han hadde lagt dem til fra sånne anbefalte stories der folk legger ut snappene sine. noe jeg ikke skjønner hvorfor det er behover å ha så mange på snap uansett, spesielt når det er så unge

Det er bare creepy..

• Liker 2
Skrevet

Ekstremt spesielt og ekkelt. Han har jo tydligvis snakket med disse også da. Er det bare jenter eller både gutter og jenter? 

Anonymkode: 5b53b...dab

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ekstremt spesielt og ekkelt. Han har jo tydligvis snakket med disse også da. Er det bare jenter eller både gutter og jenter? 

Anonymkode: 5b53b...dab

nei kun jenter, og vet jo egentlig ikke hva hele samtalen deres har vært heller. for alt jeg vet har han skrevet drøye ting til dem. skjønner heller ikke hva som går av han mtp han ser ikke ut som en 17 åring han har både bart og skjegg🙄

• Liker 3
Skrevet

Selvsagt vanvittig creepy om han ikke kjenner dem fra før, at det er barn/søsken av venner f eks. Men så utgir han seg for å være 17?? 

Herregud, kjempeekkelt og skummelt. Har selv en datter på 14, og selv om vi snakker jevnlig om nettvett så blir jeg skremt. 

Ville vurdert å rapportere ham inn et eller annet sted. Politiet, den lokale ungdomsskolen f eks. 

Og selvsagt dratt fra ham. 

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

? har ikke opprettet tråd om det samme

Beklager, det må bare være et utrolig sammentreff, da. Det er tydeligvis vanlig at menn i midten av tjueårene med kjærester på 23 har tenåringsjenter som venner på sosiale medier.

• Liker 1
Skrevet

Æsj! Søstera mi er 06 og selv om hun selv synes hun er voksen og så moden, så er hun et barn! Jeg er livredd for hva hun opplever på den mobilen, på grunn av typer som din. Det er motbydelig. 

Anonymkode: e64da...c77

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...