Gå til innhold

Menn, er dere interessert i fingring/munnsex etter at du selv har kommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

La oss si at du har hatt samleie med partner, og at du selv har fått utløsning. Partneren har ikke fått orgasme.

Synes du da det er greit å fingre eller få den andre til å komme på andre måter enn samleie, eller er dere psykisk "ferdig" med sex og vil heller sove eller gjøre andre ting?

Anonymkode: 7f543...08b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sexen er på ingen måte over bare fordi jeg kommer. Det eneste jeg ikke er særlig glad i, er å gi munnsex etter jeg har hatt utløsning "der nede", så er gjerne litt taktisk i forbindelse med det. Kommer gjerne flere ganger under sexen.

Anonymkode: c4b5e...656

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

La oss si at du har hatt samleie med partner, og at du selv har fått utløsning. Partneren har ikke fått orgasme.

Synes du da det er greit å fingre eller få den andre til å komme på andre måter enn samleie, eller er dere psykisk "ferdig" med sex og vil heller sove eller gjøre andre ting?

Så klart er jeg interessert i at også kvinnen skal få orgasme etterpå. Så ja! Men aller best liker jeg selvsagt å komme etter at kvinnen er tilfredsstilt. 

Skrevet

Jeg gjør det ikke på eget initiativ, men hvis hun sier at hun ønsker noe, eller jeg ser at hun fingrer selv,  så er jeg der for å hjelpe.  

Anonymkode: 8eb3c...e7e

Skrevet

Ikke direkte tent på å gjøre det, men det er sånne ting man gjør for den man elsker. Selvfølgelig.

Anonymkode: 975cc...a24

Skrevet

Sex er jo ingen konkuranse, men likevel blir det jo en lten konkuranse om hvem som får den andre til å komme først. "Taperen" blir jo den som kommer først, og jeg går "all in" for at hun får så mange orgasmer som mulig før meg... Det er nok et dominant utrykk på at jeg har full kontroll, jeg liker det...

• Liker 2
Skrevet
Bamseklemmer skrev (7 timer siden):

Sex er jo ingen konkuranse, men likevel blir det jo en lten konkuranse om hvem som får den andre til å komme først. "Taperen" blir jo den som kommer først, og jeg går "all in" for at hun får så mange orgasmer som mulig før meg... Det er nok et dominant utrykk på at jeg har full kontroll, jeg liker det...

For en fantastisk mann du er. ❤️❤️❤️

Skrevet
Bamseklemmer skrev (8 timer siden):

Jeg går foresten alltid for å tape. Taper gjerne igjen og igjen og igjen. Holder aldri igjen en orgasme, men jeg får de sykt lett også da. 

Skrevet

Enklest å sørge for damen først men alt er mulig;)

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Det kommer an på partneren hvor tungpult hun er, og hvilken stemning jeg er i selv. Har vært borti damer som er så tungpulte at man går lei, og da kan jeg enkelte ganger gi blaffen i om hun har kommet eller ikke. 

Men i det hele og store så ser jeg som oftest til at hun kommer før meg, og at vi kommer samtidig på runde to eller tre. 

Anonymkode: b4a38...a8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...