AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #1 Del Skrevet 28. november 2020 Altså -faen så lei jeg er. Ila de siste 10 årene har flere i min bekjentkrets blitt "frittstående MK konsulenter" og alt er så fantastisk og de pusher på for å få til party og salg. Innen 1 år har de (heldigvis) gitt opp. En god venninne av meg var også dette for noen år siden og har i etterkant fortalt mye om den hjernevaskingen de alle gjennomgår og alle triksene for å få salg osv. Nå har en NY runde startet. En kollega av meg er nyfrelst konsulent og pusher på som bare faen. Det er fullt mas i alle sosiale media, personlige meldinger og telefoner. Og dumme meg sliter med å avvise. Sannheten er jo at jeg overhode ikke vil ha disse produktene. Men hun gir seg ikke. Og når jeg kommer med unnskyldninger om hvorfor jeg ikke kan osv -så finner hun løsninger som tilsutt ender i at jeg må stille opp. Og jeg er så dumsnill som ikke vil såre henne -selv om hun strengt tatt bare er en kollega. Og da kommer jo presset om å kjøpe noe. Et eller annet. Hva som helst.. Så spm mitt er; Hvis jeg er så dum at jeg ender med noe -er det i det hele tatt noe som er verdt den overprisa pyramidekjeden av et møkkamerke? Jeg bruker til vanlig ganske dyr og veldokumentert hudpleie og trenger ingenting. Trenger heller ikke sminke som hun også pusher på meg. Noen tips her? (og nei -kommer ikke til å klare å si nei videre. Har brukt alle unnskyldninger og er nå endt opp med å komme "på en kaffe og en hyggelig Mary Kay prat etter jobben........ Og jeg klarer bare ikke å si nei. Anonymkode: f5597...f6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #2 Del Skrevet 28. november 2020 Har også mk i omgangskrets som jeg ikke kommer unna. Jeg kjøper: - solkrem (helt grei, liker lukten) - øyenskygge (skader ikke med en fin farge eller tre) - leppestift/gliss/etc (helt ok, men jeg er ikke leppestiftmenneske bortsett fra fra på fest så er begrenset med bruk) - shower and shave (eller hva den nå heter. Elsker den, bruker den når jeg barberer legger osv, da glir høvelen lettere! - øyebrynspenn (god, men blir tom fort, så dyr i bruk) Anonymkode: c4726...d20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #3 Del Skrevet 28. november 2020 If it's not broken, don't fix it? Kan du ikke si at du har funnet produkter som funker for deg og er fornøyd med det? Vet at det er vanskelig altså, er selv skikkelig dårlig på å sno meg utav sånt. Selv om "nei takk" bør være svar nok. Anonymkode: 96096...910 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #4 Del Skrevet 28. november 2020 Håndkremen fra Mary Kay er den eneste håndkremen jeg har prøvd som jeg ikke reagerer på. Anonymkode: b4ba2...c82 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #5 Del Skrevet 28. november 2020 Øyepads som gir masse fukt. De liker jeg. Er 60 stk i en boks. Anonymkode: 620a3...db8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 28. november 2020 #6 Del Skrevet 28. november 2020 (endret) . Endret 9. oktober 2022 av Tvillingsjel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #7 Del Skrevet 28. november 2020 Jeg var så dum at jeg kjøpte en hudpleieserie der for mange år siden, og siden har jeg ikke fått fred fra den overentusiastiske, sprudlende selgeren som synes jeg er sååå fantastisk og pen og nesten sender koz og klem i sms-er og på mail. Hudpleieserien var jeg overhodet ikke imponert over, men de har gode foundationer der. Mitt råd er å holde deg unna, si nei og stå for det så er du kvitt problemet en gang for alle. Lett for meg å si, som ikke klarer. det samme selv. Anonymkode: 46b9d...e42 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #8 Del Skrevet 29. november 2020 Var på party en gang, kjøpte ingenting og var klar på at jeg ikke hadde økonomi til å kjøpe noe når jeg ble invitert. Fikk spørsmål om å legge inn bestilling senere så da sa jeg som sant var at jeg hadde klødd i ansiktet i en uke etterpå og fått en allergisk reaksjon og at jeg holdt meg til mine vanlige produkter. Ingen mas etter det.. Anonymkode: 19df6...b15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 30. november 2020 #9 Del Skrevet 30. november 2020 Håndscrubben deres er god. Ellers holder jeg meg unna hudpleien da jeg har sensitiv, atopisk hud som reagerer på mye. Dette er en god unnskyldning som jeg har brukt når jeg blir invitert på slike tilstelninger. Fikk forresten en brosjyre fra en pasient som er en slik konsulent sist uke. Må si produktene har steget i pris? 🧐 Kan like gjerne kjøpe high end ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå