Gå til innhold

Å slikke kjæresten din mens hun ligger vs. står på kne over ansiktet ditt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva evt. er det som tenner deg mest ved det?

Min samboer blir helt gal når jeg setter meg over ansiktet hans (ikke sitter, men mer står på kne). Oppleves det annerledes for dere menn, enn når dere slikker mens vi ligger på ryggen med spredte bein? Jeg beveger hoftene slik at jeg «gnikker» underlivet litt frem og tilbake mens hans bruker tunga. Da blir han helt vill 😅 

Anonymkode: 46a86...684

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere har jo kontrollen i større grad da, og tar på en måte ansvar for egen nytelse og viser at der er kåte og lystne. Det er klart det er kos når hun er så trygg på seg selv, for det er en ganske intim situasjon.

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Min samboer blir helt gal når jeg setter meg over ansiktet hans (ikke sitter, men mer står på kne). Oppleves det annerledes for dere menn, enn når dere slikker mens vi ligger på ryggen med spredte bein? Jeg beveger hoftene slik at jeg «gnikker» underlivet litt frem og tilbake mens hans bruker tunga. Da blir han helt vill 😅 

Jeg liker også godt det, for da kommer jeg så tett innpå kjønnet. Det er herlig å begrave ansiktet i det. Lukten, følelsen ... Nå hun ligger på ryggen, så liker jeg å holde bena hennes spredt bakover mot kroppen hennes når jeg slikker. Da har jeg også en åpen og god tilgang til kjønnet hennes. Lett å bore tunga inn i åpningen. Deilig! 

Anonymkode: 5a0a9...f3e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Samme her. Mannen min blir så kåt at det drypper av kuken 😁❤️😋 

Anonymkode: d39cf...a74

Skrevet

Hun liker best at vi ligger sidelengs, og at jeg når hun kommer fører henne bestemt inn mot kuken slik at hun får maks av hva hun klarer inn i munnen. Det var slik jeg fant ut at hun i sammenheng med hennes orgasmen liker å bli kontrollert av meg som fysisk er neste dobbelte av henne, full av muskler, utstyrt med stor penis og store baller.

Anonymkode: 0bd6c...918

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg liker også godt det, for da kommer jeg så tett innpå kjønnet. Det er herlig å begrave ansiktet i det. Lukten, følelsen ... Nå hun ligger på ryggen, så liker jeg å holde bena hennes spredt bakover mot kroppen hennes når jeg slikker. Da har jeg også en åpen og god tilgang til kjønnet hennes. Lett å bore tunga inn i åpningen. Deilig! 

Ingen jeg har vært med har latt meg gjøre det med bena helt spredd og bakover. Føler det er for åpent og intimt kanskje. Opplever mange kvinner som svært selvkritiske over kroppen sin. Da slapper de ikke av nok..

Anonymkode: c3424...736

Skrevet

Jeg elsker at hun står slik på kne med fronten mot meg. Det blir liksom så mye, føler jeg får mye mer av kjønnet hennes.

Anonymkode: e296f...e63

Skrevet

Enig med flere av de andre her. Det er det maksimale av nærhet. Om hun i tillegg legger vekta si på, og rir fjeset mitt, så vet jeg at hun nyter. Luft får jeg alltids. 

Jeg liker å slikke, men mange stillinger begrenser seg fordi jeg blir stiv i nakken. Når jeg ligger på rygg, så er det hun som bestemmer når det er nok. 

Anonymkode: 28dc4...b21

Skrevet

Takk for mange svar! Det er noe med den nærheten og «tilliten» som må til for å kunne blottlegge seg selv ved å utføre denne stillingen. Det samme med beina spredt, og bøyd bakover. Det tenner meg forøvrig veldig. For da vet jeg han har fri tilgang både visuelt og fysisk. Men jeg har full forståelse for at ikke alle er komfortabel med å blottstille seg på den måten. 
Jeg har også ved noen anledninger sittet på brystkassen hans, bøyd litt bakover med overkroppen og lekt med meg selv ganske nært ansiktet hans, før jeg har satt meg over han. Hva tenker dere om det? Følte det kanskje ble litt for vulgært og frisindig, hvis jeg kan kalle det for det, men ga uttrykk for at han likte det..

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hva tenker dere om det? Følte det kanskje ble litt for vulgært og frisindig, hvis jeg kan kalle det for det, men ga uttrykk for at han likte det..

Det er akkurat så frisindig jeg ønsker å ha det. Jeg synes ikke det havner under vulgære eller sære aktiviteter. Det er en litt dominant handling fra en kvinne, og mange liker det. 

Anonymkode: 28dc4...b21

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ingen jeg har vært med har latt meg gjøre det med bena helt spredd og bakover. Føler det er for åpent og intimt kanskje. Opplever mange kvinner som svært selvkritiske over kroppen sin. Da slapper de ikke av nok..

Da skulle du prøvd å sagt noe slikt som : blir så kåt av å se deg slik, du er så sexy at det dunker i kuken min nå.... Du skjønner, dersom du bygger opp selvtilliten til en kvinne når hun føler seg usikker, så blir hun mindre usikker. Er ikke noe hokkus pokkus. Menn som blir ansett som gode i senga er flinke til å fortelle eller vise slike ting

Anonymkode: d4c31...790

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg slikker alle damene jeg treffer på den måten. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Takk for mange svar! Det er noe med den nærheten og «tilliten» som må til for å kunne blottlegge seg selv ved å utføre denne stillingen. Det samme med beina spredt, og bøyd bakover. Det tenner meg forøvrig veldig. For da vet jeg han har fri tilgang både visuelt og fysisk. Men jeg har full forståelse for at ikke alle er komfortabel med å blottstille seg på den måten. 
Jeg har også ved noen anledninger sittet på brystkassen hans, bøyd litt bakover med overkroppen og lekt med meg selv ganske nært ansiktet hans, før jeg har satt meg over han. Hva tenker dere om det? Følte det kanskje ble litt for vulgært og frisindig, hvis jeg kan kalle det for det, men ga uttrykk for at han likte det..

Jeg tipper du tenner av å blottlegge deg slik? Er ikke det er hærlig følelse da å ha den tilliten? Selvsikre kvinner er noe av det enkleste og deiligste som finnes, de bare gjør ting overraskende deilig...

Jaa, terg meg gjerne slik først før du setter deg ned på ansiktet mitt å gnikker i vei. Hvis du ikke gjør det selv, hadde jeg nok tatt tak i rompa di og trekt deg inntil ansiktet mitt. Og jeg liker at du knuller ansiktet mitt helst litt hardt... det er meget betryggende og sinnsykt tennende

Men til dere som ikke tør... Ikke vær redd for å dumme dere ut, prøv heller å være oppfinnsom... det finnes ingen stilling eller måter som gjør at dere dummer dere ut. Det er faktisk bare en måte å dumme seg ut på, og det er å være passiv og ikke tør å prøve og snakke om ting.

Gjest Alterego666
Skrevet

En av favorittene våre er når hun facesitter meg og jeg slikker og rimmer henne til hun får sprutorgasmer. Ekstra bonus de gangene hun strekker en hånd bak ryggen og runker meg samtidig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Samme her. Mannen min blir så kåt at det drypper av kuken 😁❤️😋 

Anonymkode: d39cf...a74

Ååå. Beste bekreftelsen som finnes. Og det er så deilig å ta en dryppende og klissete kuk i munnen. Precum er så digg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hun liker best at vi ligger sidelengs, og at jeg når hun kommer fører henne bestemt inn mot kuken slik at hun får maks av hva hun klarer inn i munnen. Det var slik jeg fant ut at hun i sammenheng med hennes orgasmen liker å bli kontrollert av meg som fysisk er neste dobbelte av henne, full av muskler, utstyrt med stor penis og store baller.

Sitat: Cupido.no

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hvilken mann er det som tenker at noe er "for vulgært og frisindig"? Nei, det er bare fint.

Skrevet

Tror det er intet som tenner meg mer enn når hun rir ansiktet mitt. 

Skrevet
jabx skrev (6 timer siden):

Hvilken mann er det som tenker at noe er "for vulgært og frisindig"? Nei, det er bare fint.

Han har aldri sagt det altså, bare jeg som var litt redd for å fremstå vulgær 😅 Men ut i fra hans reaksjoner så vil jeg tro han liker det 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.11.2020 den 14.44):

😂

Anonymkode: 1594a...aff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...