AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #1 Del Skrevet 28. november 2020 Matbutikker sluttet å selge maarud maarud olivio og kims delivio? Anonymkode: c1790...5b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 28. november 2020 #2 Del Skrevet 28. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Matbutikker sluttet å selge maarud maarud olivio og kims delivio? Anonymkode: c1790...5b1 Såvidt jeg har skjønt har de sluttet å produsere dem. Jeg synes det er fryktelig synd, for de var veldig gode. Jeg har ihvertfall ikke funnet dem noe sted på flere år. 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #3 Del Skrevet 28. november 2020 De måtte sikkert rydde plass til paprikavariant nr 150. 🤪 Anonymkode: dfa96...0df 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #4 Del Skrevet 28. november 2020 Savner delivio veldig! Anonymkode: 8f968...e7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 28. november 2020 #5 Del Skrevet 28. november 2020 Tror det er 3-4 år siden den forsvant. Synd, for den var veldig god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 28. november 2020 #6 Del Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De måtte sikkert rydde plass til paprikavariant nr 150. 🤪 Anonymkode: dfa96...0df Garantert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #7 Del Skrevet 29. november 2020 De har vel funnet ut hvor forferdelig dårlig idé det er å fritere i olivenolje... Olivenolje tåler ikke de temperaturene og den blir ødelagt. Ødelagt olje vil vi ikke ha i kroppene våre. Fettet vi spiser brukes til å bygge celler i kroppen, blant annet brukes fett i cellemembranene i alle kroppens celler. Derfor vil vi ha mer stabilt fett, altså mettet fett. Å spise ødelagt fett er like lurt som å bygge hus med knust murstein og råtne treplanker. Anonymkode: 52a30...0bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå