Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal gifte meg om ikke så lenge, og trenger en vannfast mascara... Hvilken type har dere der ute god erfaring med? En som ikke drysser o.l. Bruker til vanlig Dior Show, som jeg er kjempefornøyd med!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg synes Lancome har de beste vannfaste mascaraene. Flex WP sitter som støpt, og gir flotte vipper.

Diorshow finnes også i vannfast, men den har jeg ikke prøvd.

Skrevet

Yepp skriver under pa Lancomes! jeg testen den i dusjen og den satt som stöpt ja. ;)

Gjest siri piri i.i
Skrevet

Jeg prøvde nettopp Maybelline Volum' Express i vannfast, og den likte jeg godt. Til vanlig bruker jeg Lancome Flextencils (som blir Flex WP i vannfast) og Hypnôse. Må si jeg synes Lancome kan mascara i alle fall.

Har enda ikke testet den vannfaste Hypnôsen, men har hørt den skal være god.

Har noen prøvd den? Tørker den ut fort? Sorry avsporingen.

Skrevet

Jeg syns også Lancome har fine macaraer.

Jeg kjøpte nylig Amplicils og den sitter også som støp på meg iallefall :)

Skrevet

En vannfast jeg prøvde var den fra Chanel, både jeg og flere venninner syntes den drysset veldig, så den ville ikke jeg anbefale. Nå bruker jeg en fra Rubenstein (men den er ikke vannfast), har aldri prøvd Lancome

Skrevet
En vannfast jeg prøvde var den fra Chanel, både jeg og flere venninner syntes den drysset veldig, så den ville ikke jeg anbefale. Nå bruker jeg en fra Rubenstein (men den er ikke vannfast), har aldri prøvd Lancome

SKRIVER UNDER PÅ DENNE! GIFTET MEG FOR EN STUND SIDEN OG BRUKTE DENNE. SATT SOM ET SKUDD FRA MORGEN TIL KVELD.

Skrevet
Diorshow finnes også i vannfast, men den har jeg ikke prøvd.

Fikk beskjed om at den ikke var å få som vannfast da jeg ville ha den (er avhengig av vannfast). Kjøpte istede HR sin som jeg ikke husker hva heter (den runde) og er veldig forøyd med den.

Vannfast mascara tørker ut vippene, det vet jeg nemmelig, for det sa de på CSI :sjarmor:

(men jeg kan ikke bruke annet, for bare jeg tenker på noe morsomt, renner tårene ) :grine2:

Gjest Gjesta
Skrevet
Fikk beskjed om at den ikke var å få som vannfast da jeg ville ha den (er avhengig av vannfast). Kjøpte istede HR sin som jeg ikke husker hva heter (den runde) og er veldig forøyd med den.

Vannfast mascara tørker ut vippene, det vet jeg nemmelig, for det sa de på CSI  :sjarmor:

(men jeg kan ikke bruke annet, for bare jeg tenker på noe morsomt, renner tårene ) :grine2:

Diorshow er akkurat kommet som vannfast, denne sommeren. Jeg ble vist den da jeg skulle kjøpe en annen vannfast mascara som de typisk nok var utsolgt for. Jeg sliter med børsten til Diorshow som har hårbørstedimensjoner.

Nå har jeg brukt vannfaste mascaraer nesten utelukkende i snart ett år, og vippene mine er akkurat som de alltid har vært. Men jeg har måttet oppgradere fjernerne fra L'Oreal&co til YSL.

Skrevet
Jeg synes Lancome har de beste vannfaste mascaraene. Flex WP sitter som støpt, og gir flotte vipper.

Så enig, så enig. Jeg har brukt denne i hele sommer, og den gjør akkurat det som Elphaba sier; Den sitter som støpt.

Jeg skal gifte meg snart, og skal absolutt bruke denne. :Nikke: Den legger seg kjempefint på vippene også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...