AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #1 Skrevet 28. november 2020 Det har skjedd et par ganger . Vi er ute, jeg og min mann, eller jeg og en venninne, sammen med bekjente. Og de har et par chips igjen, og sier til meg : vil du ha? Og jeg sier ja og spiser, for jeg har spist noe uten chips. Så sier de andre ved bordet, som jeg ikke kjenner godt, møtt et par ganger, at “ Du kan få mine også!” Og gir meg mange fra deres tallerken. Jeg føler dette er veldig rart? Jeg sier som regel at, neinei, jeg er mett og ville bare smake. Andre som opplever dette? Bare jeg som føler man må kjenne noen godt før man spiser restene deres? ( PS. Dette var også før korona. Var et bilde som gjorde at jeg husket det Anonymkode: 88efb...5e1
visp Skrevet 28. november 2020 #2 Skrevet 28. november 2020 Jeg spiser ikke restene etter hvem som helst. Må føle meg ganske nær.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #3 Skrevet 28. november 2020 Det er rart ja. Det er kun mannen min og barna jeg deler mat med på den måten. Spesielt. Anonymkode: ed977...711
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #4 Skrevet 28. november 2020 Helt vanlig hvis man uansett ikke skal ha maten. Ville ikke ha gjort det i et middagsselskap med kollegaer, men venner og familie - klart. Anonymkode: 4982f...48a 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #5 Skrevet 28. november 2020 Greit det ikke bare er jeg som er og syns det er sært 😅 Noen av disse bekjente er kolleger av mannen min, så ikke bare venner og familie heller. Kan som sagt få et par av venninnene mine eller familien min, men føler det er rart å tilby om jeg bare har møtt folk to-tre ganger før 🍟 Anonymkode: 88efb...5e1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #6 Skrevet 28. november 2020 Jeg syns alltid det er koselig hvis noen andre spiser mine rester. Jeg er en liten jente, ikke alltid like sulten. Husker det var koselig dersom klassekamerater spiste min porsjon på restaurant dersom vi f.eks var på studietur. Vet ikke helt hvorfor Anonymkode: 49d46...d33
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #7 Skrevet 28. november 2020 Nære venner og familie er helt greit. Anonymkode: 3c13d...e22
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #8 Skrevet 29. november 2020 Jeg ville ikke spist opp noen andres suppe, men pommes frites som ikke engang har vært rørt av noen andres gaffel hadde jeg spist uten problemer. Anonymkode: 47e1b...f34 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #9 Skrevet 2. desember 2020 Kun kjærestens Anonymkode: 45d33...bfb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå