AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #1 Del Skrevet 28. november 2020 Er det mange her som har så stor arbeidskapasitet? Anonymkode: bf78c...dc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #2 Del Skrevet 28. november 2020 Finnes nok noen. Men vil tro de fleste gjerne vil fylle dagene med litt andre ting enn kjøretid og jobb. Anonymkode: 5a0ab...dac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #3 Del Skrevet 28. november 2020 Ja, jeg var med på å starte et firma en gang. Lange dager, gjerne 8-21, men det var urolig gøy! Syns 100% stilling er ca 30% av stresset under studietiden, så kunne godt jobbet mer. På en annen side er det fint å faktisk å ha fritid Anonymkode: 85bb3...f77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #4 Del Skrevet 28. november 2020 Jeg jobber 100%, men lurer på om jeg skal ta på meg en vikar jobb. Rett å slett fordi jeg sitter på sofaen altfor mye. Jobben min krever ikke så veldig mye av meg. Jobber fra 08.00 til 15.00. Spiser middag, rydder litt, så for å ligge på sofaen helt til jeg legger meg. Er forresten 39 år. Trenger noe som drar meg opp og ut, ikke minst. Anonymkode: d73dc...ce7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #5 Del Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg jobber 100%, men lurer på om jeg skal ta på meg en vikar jobb. Rett å slett fordi jeg sitter på sofaen altfor mye. Jobben min krever ikke så veldig mye av meg. Jobber fra 08.00 til 15.00. Spiser middag, rydder litt, så for å ligge på sofaen helt til jeg legger meg. Er forresten 39 år. Trenger noe som drar meg opp og ut, ikke minst. Anonymkode: d73dc...ce7 Hvorfor ikke trene på ettermiddagene i stedet? Anonymkode: 0bc20...474 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #6 Del Skrevet 28. november 2020 Altfor mye. Kjære som jeg godt kunne hatt en fridag i uka. Med barn, trening og jobb og mannen min har jeg ikke tid til annet. Vi får jo knapt tid til å lufte hundene. Anonymkode: d8706...e15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #7 Del Skrevet 28. november 2020 Hadde det ikke vært for at jeg har en samboer kunne jeg godt jobbet mer. Jeg er jo trøtt når kvelden kommer, men har ofte mer energi etter jobb. Men skal jo ha litt energi til å gjøre noe hjemme også. Anonymkode: df885...9b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 28. november 2020 #8 Del Skrevet 28. november 2020 Ja en gang i tiden hadde jeg to jobber tilsvarende ca 130-140% (varierte litt fra uke til uke). Og trivdes godt med det. Men det var før jeg fikk barn. Nå synes jeg 'bare' 100% er mye... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hippogriff Skrevet 28. november 2020 #9 Del Skrevet 28. november 2020 Jeg har en mye større arbeidsbelastning enn 100 %. Har fulltidsjobb som tidvis krever lange dager, i tillegg til verv og andre betalte forpliktelser utenom. Syns det er spennende og givende. Syns også jeg likevel har tid til familie, venner og fritidsinteresser. Men et sånt liv krever god planlegging og selvdisiplin, det er ikke til å legge skjul på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #10 Del Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor ikke trene på ettermiddagene i stedet? Anonymkode: 0bc20...474 Det er fordi jeg er litt lat av meg. Så lenge noe er frivillig så sliter jeg med å fortsette over lengre tid. Har tredemølle hjemme. Men det er liksom tiltak noen ganger. Anonymkode: d73dc...ce7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #11 Del Skrevet 28. november 2020 Jeg jobbet 100% + 30% gjennom 20-årene, før jeg fikk barn. Nå jobber jeg 100% og syns det er nok. Anonymkode: 44c2d...5d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tirius Skrevet 28. november 2020 #12 Del Skrevet 28. november 2020 Jeg jobber stort sett 2 timer overtid hver dag i snitt, veldig frivillig og arbeidsplassen min synes det er greit. Har små barn, så jeg jobber de ekstra timene tidlig på morgenen. I tillegg har jeg et AS, det krever ikke sinnsykt mye, men er ofte 10-15 timer i uka. Også har jeg et par frivillige verv. For min del er det TV og annet surr som ryker. Jeg har ikke tålmodighet til det, men trives veldig godt med å jobbe mye. Har gjort det i mange år, og føler ikke jeg er i nærheten av å gå på noen smell eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #13 Del Skrevet 28. november 2020 Jeg har i snitt jobbet 115% de 10 første mnd i år og kunne fint jobbet mer. I fjor var snittet 130% på på hele året. Det skal nevnes at jeg får overtid for alt over 100% stilling så jeg klager ikke. Anonymkode: f3fc6...354 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #14 Del Skrevet 28. november 2020 Da jeg var nyutdannet kunne jeg lett ha jobbet mye mer enn 100%. Nå har det dukket opp mann, barn, bolig og andre forpliktelser, og jeg tenker at de som gjerne jobber mer enn 100% bør fokusere på å skaffe seg mer spennende fritid. Det går tross alt noen år av livet på å være i arbeid, og de som bare fokuserer på jobb blir gjerne uinteressante og ensporede. Anonymkode: 05d49...026 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #15 Del Skrevet 28. november 2020 Jeg jobber 90% + 30%. Den største stillingen er på hverdager på dagtid, med flexitid og den lille er på helg med langvakter. Pleier å avspasere midt i uka for å få litt fritid. Ellers så trives jeg veldig og føler jeg har god kapasitet. Før jobbet jeg kun turnus, og hadde mindre tid til barna da jeg også jobbet helg. Nå er det kun en helg i måneden jeg ikke er med de. Har 3 barn, er i 30-årene og er aktiv på fritiden. Anonymkode: bdc8e...bab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #16 Del Skrevet 28. november 2020 I to forskjellige stillinger kunne jeg nok fint jobbet mer enn 100%. Men jeg må si jeg syns det var slitsomt som u-utdannet å ha 4 forskjellige stillinger i hhv 40%, 25%, 25%, og 20%.. Det var mye lettere da jeg gikk ned til en 85%, og en 25%, selv om prosenten er den samme. Anonymkode: e53a3...c20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 28. november 2020 #17 Del Skrevet 28. november 2020 En normal arbeidsuke er vel på 150 timer? Jeg jobber nesten dobbelt så mye... I tillegg har jeg jo andre prosjekter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 28. november 2020 #18 Del Skrevet 28. november 2020 (endret) ajarRun skrev (5 minutter siden): En normal arbeidsuke er vel på 150 timer? Jeg jobber nesten dobbelt så mye... I tillegg har jeg jo andre prosjekter. En normal arbeidsuke er 37,5 timer. Tviler på at du jobber dobbelt så mye som 150 timer per uke. Du tenker kanskje per måned? 😉 Endret 28. november 2020 av solmåneogstjerner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #19 Del Skrevet 28. november 2020 ajarRun skrev (13 minutter siden): En normal arbeidsuke er vel på 150 timer? Jeg jobber nesten dobbelt så mye... I tillegg har jeg jo andre prosjekter. En uke har jo 168 timer.. Da er man rimelig ivrig om man jobber nærmere 300 timer i uka Sikker på at du ikke tenker på månedsmpbedsbasis? Anonymkode: e53a3...c20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilma89 Skrevet 28. november 2020 #20 Del Skrevet 28. november 2020 Kjenner en psykolog som i tillegg til å jobbe 100 prosent dag, jobber tre kvelder i uken et annet sted. Hun elsker det. Kunne ikke tenke seg å jobbe mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå