AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #1 Skrevet 28. november 2020 Hvordan var det å fly med Wizz Air i Norge? Kan du anbefale det? Ønsker ikke diskutere de ansattes vilkår. Anonymkode: b7464...a4a
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #2 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvordan var det å fly med Wizz Air i Norge? Kan du anbefale det? Ønsker ikke diskutere de ansattes vilkår. Anonymkode: b7464...a4a Jeg har flydd fra norge til utlandet med Wizz air. Det var helt ok, alt gjøres digitalt med innsjekking ol. Baggasjen blir målt så du må være innenfor kravene dems for å ikke måtte betale tillegg. Litt trangere beinplass enn andre selskaper og litt harde seter som ikke kan vippes ned som er låst. Men helt greit for en kort flytur. Ville ikke valgt dem om jeg skulle flydd langt 3 timer+. Litt mindre komfort enn andre selskaper, men billig. På korte turer er det helt ok. Anonymkode: 4ed63...412
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #3 Skrevet 28. november 2020 Har ikke flydd med dem, men ettersom jeg bor i Finnmark hadde jeg ikke tatt sjansen på vinteren i hvertfall. Anonymkode: 24d3a...ccb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå