Gå til innhold

Navn til jente

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå står det mellom disse navnene her. Alma, Alva, Alba, Anna, Ada, Ida, Oda og Ylva. Det spiller ingen rolle om det er populært. Hvilket hadde dere tatt?

Anonymkode: 00f17...eab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha morsomt! Jeg leste overskriften og mens det lastet inn tenkte jeg Anna, Ada, Ina. 

Og tenkte samtidig at du kom til å spørre om noe helt annet.. 

Men altså: de jeg nevnte er mine favoritter. 

😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Ylva er et nydelig og stødig navn og definitivt min favoritt av de du har listet opp! Alma på en god andre, og så Ada. 

Anonymkode: 0e55f...81a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Alma og Anna på min liste over navn! Syntes de er superfine, enkle, og passer i alle aldre. 

Anonymkode: 2c635...81f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke bestemme hva du liker best. Alle navn er fine på hver sin måte, så det spørs hva du liker og syns passer? Meeen...jeg falt litt for Alma, Alva og Ylva. Kjenner noen som har kalt døtrene sine for Elna og Alde. 

Om du er usikker kan du søke på hvert navn og se hva de betyr? 

Anonymkode: 99d6e...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Smiley99
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Nå står det mellom disse navnene her. Alma, Alva, Alba, Anna, Ada, Ida, Oda og Ylva. Det spiller ingen rolle om det er populært. Hvilket hadde dere tatt?

Forslag til navn: Elvira. Synes det er veldig fint. Ville gått for Alma hvis det er det står mellom, og di andre på lista di. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange som kaller barnet sitt alma om dagen. Vært på navnetoppen i dk i nesten fem år. Det var to alma’er i barselgruppen min i fjor. Men hvis du ikke bryr deg om det så er det et nydelig navn! Jeg likte det best. 

Anonymkode: b0d16...0c8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 28.11.2020 den 1.48):

Ida eller Ylva:) 

Anonymkode: 3bc3b...d4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...