AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #1 Skrevet 28. november 2020 Jeg var hjemme hos kjæresten min i dag, og vi så på film og hadde en kjempefin kveld. Mens vi så på film, så tok han opp telefonen sin, og gikk inn på Snapchat hvor jeg så et jentenavn på hans tlf. Og ja, han har lov å ha jentevenner. Det er jo normalt. Men jeg kjenner de fleste jentevennene hans. Og hun har jeg aldri hørt noe om. Ikke navnet hennes. Jeg så for noen mnd siden at han fulgte en jente på Instagram med samme navn som hun jenta på Snapchat het, og fant ut at det var samme person, da hun postet snapchatten sin på Instagram en dag. Burde jeg spørre han om henne, eller burde jeg gå ut ifra det beste, og finne ut at han var utro bak min rygg min senere ? Hva hadde dere gjort jenter? Anonymkode: 22a15...427
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #2 Skrevet 28. november 2020 Spør om hun er en ny venn/kollega hvis du lurer på det. Anonymkode: e3f8d...9a4 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #3 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Spør om hun er en ny venn/kollega hvis du lurer på det. Anonymkode: e3f8d...9a4 Hun er i hvert fall ikke kollega. Jeg gikk gjennom hennes Instagram senest i går, og hun jobber på en klesbutikk for damer på ett kjøpesenter. Kjæresten min jobber i kundeservice. Anonymkode: 22a15...427
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #4 Skrevet 28. november 2020 Vil han være utro, er han det uansett om du overvåker bekjentskapene hans. Anonymkode: e3f8d...9a4
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #5 Skrevet 28. november 2020 Det er sant det han over meg sier, om han vil være utro, så kan han gjøre det rett foran deg. Bare å prøv å stol på han, kan være en annen venn som du ikke vet om Anonymkode: de9f8...77b 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #6 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er sant det han over meg sier, om han vil være utro, så kan han gjøre det rett foran deg. Bare å prøv å stol på han, kan være en annen venn som du ikke vet om Anonymkode: de9f8...77b AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Vil han være utro, er han det uansett om du overvåker bekjentskapene hans. Anonymkode: e3f8d...9a4 Jeg prata med han nå isted, og hun og han gikk på barneskole sammen. Så ja. Er helt fint nå Anonymkode: 22a15...427
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #7 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er sant det han over meg sier, om han vil være utro, så kan han gjøre det rett foran deg. Bare å prøv å stol på han, kan være en annen venn som du ikke vet om Anonymkode: de9f8...77b Gammel skolevenn fra barneskolen og ungdomsskolen ☺️ Anonymkode: 22a15...427
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #8 Skrevet 28. november 2020 Hadde jeg møtt igjen en gammel skolevenn jeg ikke var interessert I, så kunne jeg til nød fulgt på Instagram. Ikke søren om jeg legger til på snapchat. Anonymkode: 83c13...b8f 3
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #9 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hadde jeg møtt igjen en gammel skolevenn jeg ikke var interessert I, så kunne jeg til nød fulgt på Instagram. Ikke søren om jeg legger til på snapchat. Anonymkode: 83c13...b8f Det skjønner jeg. Men han har hatt hun lenge på Snapchat, men jeg så det først i går Anonymkode: 22a15...427
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #10 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vil han være utro, er han det uansett om du overvåker bekjentskapene hans. Anonymkode: e3f8d...9a4 Joda, men greit å finne det ut heller før enn siden, så man slipper å kaste bort tid på en utro fyr Anonymkode: 082b4...0bd 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #11 Skrevet 28. november 2020 Jeg hadde bare spurt hvem er xx Anonymkode: 380d6...b11
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #12 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Joda, men greit å finne det ut heller før enn siden, så man slipper å kaste bort tid på en utro fyr Anonymkode: 082b4...0bd Og da er det å leite helt til man finner noe, eller? Anonymkode: e3f8d...9a4
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #13 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Og da er det å leite helt til man finner noe, eller? Anonymkode: e3f8d...9a4 Hva slags logikk er det? Man finner jo ikke noe, om det ikke er noe å finne 🤦♀️ Anonymkode: 082b4...0bd 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #14 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva slags logikk er det? Man finner jo ikke noe, om det ikke er noe å finne 🤦♀️ Anonymkode: 082b4...0bd Nei, men man kan leite/overvåke hele forholdet under dekke av at man bare vil vite. Anonymkode: e3f8d...9a4
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #15 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg var hjemme hos kjæresten min i dag, og vi så på film og hadde en kjempefin kveld. Mens vi så på film, så tok han opp telefonen sin, og gikk inn på Snapchat hvor jeg så et jentenavn på hans tlf. Og ja, han har lov å ha jentevenner. Det er jo normalt. Men jeg kjenner de fleste jentevennene hans. Og hun har jeg aldri hørt noe om. Ikke navnet hennes. Jeg så for noen mnd siden at han fulgte en jente på Instagram med samme navn som hun jenta på Snapchat het, og fant ut at det var samme person, da hun postet snapchatten sin på Instagram en dag. Burde jeg spørre han om henne, eller burde jeg gå ut ifra det beste, og finne ut at han var utro bak min rygg min senere ? Hva hadde dere gjort jenter? Anonymkode: 22a15...427 Hadde spurt så klart! Anonymkode: d2ae0...07f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå