AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #1 Skrevet 28. november 2020 Spurt flere ganger over en stund, hver gang har jeg fått 10 of swords og 8 of gups hva han vil, det er jo en klar beskjed, han går videre. Og i samme lesing får jeg «the lovers, king of wands og five of cups» hva han føler for meg. Blir ikke klok på dette, han ønsker at dette er over, samtidig som han har en tiltrekning der? Får alltid de samme kortene så ikke lett å finne et logisk svar. Anonymkode: fabb7...ebb
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #2 Skrevet 30. november 2020 Det betyr at det ikke er noe klart svar akkurat nå . Han vet ikke helt hva han vil. Det kan gå begge veier. Anonymkode: 363b5...d85
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #3 Skrevet 1. desember 2020 On 11/30/2020 at 11:52 AM, AnonymBruker said: Det betyr at det ikke er noe klart svar akkurat nå . Han vet ikke helt hva han vil. Det kan gå begge veier. Anonymkode: 363b5...d85 Takk! Spør fordi han poppet opp i livet mitt etter 1,5 år, og akkurat som han er kortene litt forvirrende. Eneste som ga mening er at han ser meg som The Empress og nine of pentacles, iom at jeg har barn og samtidig trives med singellivet. Får bare slå meg til ro med at han er uforutsigbar som før. Anonymkode: fabb7...ebb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå