AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #1 Skrevet 27. november 2020 Hadde for 14 dager siden SA når jeg var 7+6 dager på vei.. fikk med meg piller hjem som jeg skulle ta.. dette første til styrtblødning med masse klumper.. fikk så en ny kur med piller hjem som ikke fungerte og enda en runde uten hell... fikk så utskraping i narkose igår av restene som var igjen ca 4cm... blødde ingenting etter operasjonen og ingen smerter... er dette normalt?? Trudde man skulle blø iallfall i 1 uke.. Anonymkode: 48a52...23e
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #2 Skrevet 28. november 2020 15 hours ago, AnonymBruker said: Hadde for 14 dager siden SA når jeg var 7+6 dager på vei.. fikk med meg piller hjem som jeg skulle ta.. dette første til styrtblødning med masse klumper.. fikk så en ny kur med piller hjem som ikke fungerte og enda en runde uten hell... fikk så utskraping i narkose igår av restene som var igjen ca 4cm... blødde ingenting etter operasjonen og ingen smerter... er dette normalt?? Trudde man skulle blø iallfall i 1 uke.. Anonymkode: 48a52...23e Jeg har ikke blødd noe særlig eller hatt smerter etter, men kan komme litt etterhvert. Hatt litt svake mensmurringer samme dagen bare! Tror ikke du trenger å uroe deg:) Anonymkode: e6c7f...f9e
Apekatten Skrevet 28. november 2020 #3 Skrevet 28. november 2020 Jeg hadde mye mer smerter og blødninger før utskrapningen, for å si det sånn. Etter utskrapningen var jeg bare litt øm(?) i livmoren, ikke smerter, blødde bare noen dråper. Så det er nok helt normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå