AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #1 Skrevet 27. november 2020 Kan det l seg gjøre? Hva bør jeg fokusere på?:) Anonymkode: 07a38...82d
Gjest Kastanjefrø Skrevet 28. november 2020 #2 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kan det l seg gjøre? Hva bør jeg fokusere på?:) Anonymkode: 07a38...82d Om du bare vil bestå er det fullt mulig, sensorene kan spørre fra hele pensum så jeg hadde skrevet gode disposisjoner til hvert kapittel, og prøvd å memorisere de så godt jeg kunne. på forberedt del vil du jo kunne skrive ned direkte fra din egen disposisjon og legge til ting fra boka, mens på uforberedt del må du faktisk huske noe om det de spør om, om du ikke klarer å svare noe som helst stryker de deg som regel, men om du kan si litt er nok 2eren ganske sikker.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #3 Skrevet 28. november 2020 Ja, det kan fint la seg gjøre. Jeg lager ordkort (stikkord på ene siden og forklaring på andre). Anonymkode: d5971...317
Skeeter Skrevet 28. november 2020 #4 Skrevet 28. november 2020 Les læreplanen godt, og planlegg baklengs. Finn ut hva du må vite, og hva du vet fra før. Skaff deg oversikt, og finn ut hva du synes er vanskelig. Finn ut hvordan du lærer best, om du ikke vet det alt. Mange lærer av å f.eks skulle lære bort, så du kan godt tenke at du skal undervise noen - hva må du da kunne? Skal du oppnå en god karakter, er det viktig at du ikke bare kan gjengi fakta, men også vise at du ser sammenhenger og kan trekke de lange linjene.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #5 Skrevet 28. november 2020 Flere synspunkter?:) Anonymkode: 07a38...82d
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #6 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Flere synspunkter?:) Anonymkode: 07a38...82d Det avhenger ikke av hvor mye du har lest i det siste før denne uka du har foran deg, men en del av dine forkunnskaper. Anonymkode: a4728...ce8
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #7 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det avhenger ikke av hvor mye du har lest i det siste før denne uka du har foran deg, men en del av dine forkunnskaper. Anonymkode: a4728...ce8 Alder, og evne til å trekke linjer. Anonymkode: a4728...ce8
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #8 Skrevet 28. november 2020 Hvis du er voksen med tidligere utdanning og har arbeid som krever bruk av hjerne så bør du klare det helt fint. Anonymkode: 99c6d...e8b 1
Gjest Kastanjefrø Skrevet 28. november 2020 #9 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du er voksen med tidligere utdanning og har arbeid som krever bruk av hjerne så bør du klare det helt fint. Anonymkode: 99c6d...e8b Og om du ikke er voksen med arbeid som krever hjernebruk burde man ikke klare det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå