AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #1 Skrevet 27. november 2020 Rart spørsmål. Men typen har de siste gangene hatt veldig fokus på stillinger hvor han kan fokusere på pikken og går inn og ut. Jeg er ikke vandt til det og tok meg selv i å tenke at han «trenger» mer enn bare meg og resten av kroppen for å få orgasme. Helt ærlig var tanken litt kjip og tanker som «tenner han ikke på meg lengre» dukket opp. Har dere andre erfaringer med dette? Er tankene mine helt feil eller kan det ha noe med det å gjøre? Anonymkode: 0c4d0...017
Fioljenta Skrevet 27. november 2020 #2 Skrevet 27. november 2020 Mannen min og jeg leste innlegget ditt sammen. Og han skjønte ikke helt greia. Det er jo deg han har sex med. Mannen min liker også å se ned når vi elsker. Han er riktignok grådig nok til å ta inn hele scenen. Han er visuell og liker å SE at han tar meg - ikke bare føle det. Det gjør det mye mer virkelig. Og skikkelig sexy. Men jeg skjønner deg. Jeg vil helst at jeg skal ha oppmerksomheten hans når vi elsker. Jeg elsker øyenkontakt. Jeg liker at han elsker med hele meg og ikke bare med skjeden min. Jeg tenker at han må ha lov til å se ned og nyte synet. Det er meg han har sex med. Men iblant vil jeg likevel gjerne at han vier oppmerksomhet til hele meg, så da forlanger jeg det: «Se på meg!» 7
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #3 Skrevet 27. november 2020 Fioljenta skrev (1 minutt siden): Mannen min og jeg leste innlegget ditt sammen. Og han skjønte ikke helt greia. Det er jo deg han har sex med. Mannen min liker også å se ned når vi elsker. Han er riktignok grådig nok til å ta inn hele scenen. Han er visuell og liker å SE at han tar meg - ikke bare føle det. Det gjør det mye mer virkelig. Og skikkelig sexy. Men jeg skjønner deg. Jeg vil helst at jeg skal ha oppmerksomheten hans når vi elsker. Jeg elsker øyenkontakt. Jeg liker at han elsker med hele meg og ikke bare med skjeden min. Jeg tenker at han må ha lov til å se ned og nyte synet. Det er meg han har sex med. Men iblant vil jeg likevel gjerne at han vier oppmerksomhet til hele meg, så da forlanger jeg det: «Se på meg!» Så fint at dere begge tok dere tid til å lese! Det er akkurat det du sier jeg kjenner på. Når han ser ned blir jeg jo litt sånn «hallo, jeg er her oppe!». Skjønner at de vil se alt og tenner på det men jeg får følelsen av at det «må til» på en annen måte en før, og da slår usikkerheten inn. Anonymkode: 0c4d0...017 1
Bamseklemmer Skrevet 28. november 2020 #4 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Rart spørsmål. Men typen har de siste gangene hatt veldig fokus på stillinger hvor han kan fokusere på pikken og går inn og ut. Jeg er ikke vandt til det og tok meg selv i å tenke at han «trenger» mer enn bare meg og resten av kroppen for å få orgasme. Helt ærlig var tanken litt kjip og tanker som «tenner han ikke på meg lengre» dukket opp. Har dere andre erfaringer med dette? Er tankene mine helt feil eller kan det ha noe med det å gjøre? Anonymkode: 0c4d0...017 Han gjør det med gode hensikter fordi det pirrer hjernen hans, likevel synes jeg han burde se deg dypt inn i øynene når dere har sex. Det å føle at pikken glir inn og ut er nok deilig som det er, men forsterkes med å se i øynene at det også det deilig. Jeg synes ikke du skal bli usikker av den grunn, se litt selv også, ta tak i hodet hans og tving han til å se deg i øynene og kyss han. Jeg er en big fan øyekontakt, men det er likevel lyden som tenner meg mere enn det visuelle... 1
Gjest Alterego666 Skrevet 28. november 2020 #5 Skrevet 28. november 2020 Jeg tenner på å se på underlivene gli sammen. Dette er en fin tilleggsstimulans. Vi har masse god øyekontakt, men ikke bare det. Jeg ser egentlig ikke problemet her. Hva når dere gjør det i doggy? Er det også et problem?
PerG Skrevet 28. november 2020 #6 Skrevet 28. november 2020 Tenker det er relativt normalt at menn tenner på det visuelle, og synes ikke du skal bli usikker av at han sannsynligvis liker å se i tillegg til å føle. Om han overser resten av deg kan jeg imidlertid forstå at du får en kjip opplevelse, men det sier du ikke noe om🤔
Sokkar Skrevet 28. november 2020 #7 Skrevet 28. november 2020 Alterego666 skrev (2 timer siden): Jeg tenner på å se på underlivene gli sammen. Dette er en fin tilleggsstimulans. Vi har masse god øyekontakt, men ikke bare det. Jeg ser egentlig ikke problemet her. Hva når dere gjør det i doggy? Er det også et problem? Tror problemet er at ta føler øyekontakten har forsvinne. Den er altså fraværende. Forskjell på å kun se i underlivet og å også se på underlivet.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #8 Skrevet 28. november 2020 Jeg er kvinne og liker også å se ned der, se pikken gli inn og ut av meg, men ser også på kroppen hans, de sterke armene og ansiktet hans. Anonymkode: 88ddc...276 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #9 Skrevet 28. november 2020 Menn elsker pikken sin. Og det å se den da glir inn og ut øker nok lystene, vil jeg tro. Min mann gjør også dette noen ganger under sex, men han er jo med meg for det. Anonymkode: b1a7a...9aa 1
Hippogriff Skrevet 28. november 2020 #10 Skrevet 28. november 2020 Dette skjønte jeg ikke. Jeg får ØKT selvtillit når en mann nyter synet av kroppen min. Så lenge det kommer i tillegg til den andre typen oppmerksomhet du snakker om og ikke i stedet for, såklart. 2
Topper og daler Skrevet 28. november 2020 #11 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Rart spørsmål. Men typen har de siste gangene hatt veldig fokus på stillinger hvor han kan fokusere på pikken og går inn og ut. Jeg er ikke vandt til det og tok meg selv i å tenke at han «trenger» mer enn bare meg og resten av kroppen for å få orgasme. Helt ærlig var tanken litt kjip og tanker som «tenner han ikke på meg lengre» dukket opp. Har dere andre erfaringer med dette? Er tankene mine helt feil eller kan det ha noe med det å gjøre? Anonymkode: 0c4d0...017 Han tenner på kjønnet ditt. Han synes det er helt fantastisk deilig. Er ikke det flott?
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #12 Skrevet 28. november 2020 Hippogriff skrev (1 time siden): Dette skjønte jeg ikke. Jeg får ØKT selvtillit når en mann nyter synet av kroppen min. Så lenge det kommer i tillegg til den andre typen oppmerksomhet du snakker om og ikke i stedet for, såklart. Topper og daler skrev (18 minutter siden): Han tenner på kjønnet ditt. Han synes det er helt fantastisk deilig. Er ikke det flott? Det er bare det at dette er nytt. Og det virker som at det må til for at han skal komme, men det er ofte når vi har kjappiser. Kanskje jeg bare skal slutte å være usikker. Anonymkode: 0c4d0...017
Gjest Alterego666 Skrevet 28. november 2020 #13 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Kanskje jeg bare skal slutte å være usikker. Ja. Ut fra HI ser jeg ingen grunn til usikkerhet.
Topper og daler Skrevet 28. november 2020 #14 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det er bare det at dette er nytt. Og det virker som at det må til for at han skal komme, men det er ofte når vi har kjappiser. Kanskje jeg bare skal slutte å være usikker. Anonymkode: 0c4d0...017 Når det gjelder parsex, så er min erfaring at man kan ha perioder der man tenner spesielt på en ting. Det kan imidlertid endre seg. Med det mener jeg at det kan godt hende han vil gjøre noe annet enn å se ned før han kommer senere. Akkurat nå har han «dilla» på det. Uansett deilig at han tenner sånn på kjønnet ditt. Nyt det. Snakk sammen. 3
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #15 Skrevet 28. november 2020 Jeg elsker å se pikken gli inn og ut, jeg har ikke tenkt over i det hele tatt at noen kan reagere på det!! Jeg ser ned i alle stillingene man kan gjøre det, når han slikker meg så ser jeg på hodet hans mellom beina mine i stedet for i taket og jeg er glad i å pule foran speil. Jeg ser han i øynene også altså, men jeg ser nok kanskje litt mer på penis når jeg tenker meg om Det har ingenting med at jeg ikke tenner på han å gjøre, snarere tvert imot! Jeg er bare visuell av meg, vil ta inn alt. Liker å se meg selv bli pult. Anonymkode: 8ed52...458 1
SlemUlv Skrevet 28. november 2020 #16 Skrevet 28. november 2020 Snakk med ham. Kjære gjør også dette, fordi det tenner ham, jeg tenner ham, hele meg 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #17 Skrevet 28. november 2020 Takk for svar alle, roet meg ned noen hakk nå❤️ Anonymkode: 0c4d0...017 1
jabx Skrevet 28. november 2020 #18 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Rart spørsmål. Men typen har de siste gangene hatt veldig fokus på stillinger hvor han kan fokusere på pikken og går inn og ut. Jeg er ikke vandt til det og tok meg selv i å tenke at han «trenger» mer enn bare meg og resten av kroppen for å få orgasme. Helt ærlig var tanken litt kjip og tanker som «tenner han ikke på meg lengre» dukket opp. Har dere andre erfaringer med dette? Er tankene mine helt feil eller kan det ha noe med det å gjøre? Anonymkode: 0c4d0...017 Han liker å se på det. Hva så? Det er jo deg han ser på.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #19 Skrevet 28. november 2020 Føler du ikke det er pinlig når han ser ned? Kvinners underliv er jo ikke direkte vakkert? Anonymkode: f03f4...012
Topper og daler Skrevet 28. november 2020 #20 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Føler du ikke det er pinlig når han ser ned? Kvinners underliv er jo ikke direkte vakkert? Anonymkode: f03f4...012 Hæ!??? Det er jo det vakreste som finnes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå