Gå til innhold

Trang vagina

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det veldig vanlig for menn å påpeke at kvinner har trang vagina?

og hva skiller ei med trang vagina fra ei som ikke har trang vagina? Muskelbruk og kniping?

hva er forskjellen på trang og deilig vagina feks?

Anonymkode: df6de...69e

Skrevet

Kan vel innrømme at jeg i «kampens hete» muligens har sagt noe i den retningen, men hvor vanlig det er tør jeg ikke uttale meg om.
Når du spør om forskjell på trang og ikke trang synes jeg nesten du har svart på spørsmålet selv, men både tykkelse og hardhet på penis og kvinnens kåthet og muskelkontroll har også mye å si.
Det er stor forskjell på trang og deilig, disse begrepene er på ingen måte synonyme - for trang er ikke deilig, det kan rett og slett være smertefullt for begge parter, samtidig sier det seg selv at hvis vaginaen er for vid i forhold til tykkelse på penis så kan nytelsen også bli redusert. 

• Liker 2
Skrevet

Det går veldig lite i detaljer når gutta snakker sammen. Dersom du får høre det av partnere, må du jo nesten tro på det, selv om jeg vet om menn som sier det til alle. Når jeg snakker om trang, skiller jeg mellom tranghet og muskelbruk. Muskelbruk kan lett overgå naturlig tranghet, for å si det slik, så knip i vei. Det siste spørsmålet skjønte jeg ikke helt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

og hva skiller ei med trang vagina fra ei som ikke har trang vagina? Muskelbruk og kniping?

Mannen påpeker det under sex, at det er deilig og trangt og at jeg gjør det veldig godt for han.
Klare uttrykk for at han ikke helt kan styre seg når det er trangt og han virkelig nyter det.

Slik jeg kjenner han kan jeg for øvrig aldri tro han sprader rundt om det til kompisene sine. 

Anonymkode: 0608d...eea

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg synes alle vaginaer er deilig, ei trang vagina for meg gjør bare at jeg kommer for fort, men som oftes er det jo kvinner som er litt yngre.

Og når de kommer litt oppe i årene er de ikke så trang, men bruker muskelsammentrekningene bedre. Jeg er litt fan av ei som er litt vid og som har sterke knipinger. Det finnes jo stillinger som passer alle, uansett om trang eller vid...

Det som skjer mellom oss, forblir mellom oss... da lyver jeg heller til kompissene🙄

Skrevet

Du har flere varianter. De som er vide men fortsatt kan ha forholdsvis sterke muskler der nede, de som er trange og god muskelbruk = utløsning på maks 2 min🙈, de som er trange men har dårlig muskelbruk, de som er vide og som har dårlig muskelbruk. Sistnevnte blir det liten følelse med. En ting midt i mellom er perfekt for en normal penis.

Anonymkode: 835dc...cd1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du har flere varianter. De som er vide men fortsatt kan ha forholdsvis sterke muskler der nede, de som er trange og god muskelbruk = utløsning på maks 2 min🙈, de som er trange men har dårlig muskelbruk, de som er vide og som har dårlig muskelbruk. Sistnevnte blir det liten følelse med. En ting midt i mellom er perfekt for en normal penis.

Hvordan kan man i grunn kjenne de som er vide, men har sterke muskler, om de bruker musklene hele tiden?

Skrevet

Har fått kommentarer på det som kompliment ja. Det var før vi hadde sex jeg ble bare fingra, han ble veldig gira, men etter det så følte jeg liksom at han bare likte meg fordi jeg var trang. Veit ikke ass, føler jeg er litt trangere enn hva som er komfortabelt for meg selv. 

Anonymkode: f1e2a...a2b

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvordan kan man i grunn kjenne de som er vide, men har sterke muskler, om de bruker musklene hele tiden?

Ingen klarer å knipe 24/7 hele samleiet så man kjenner det jo mellom knipene. Er jo også noen som er lite flink å bruke musklene generelt under samleie enten fordi de syns det er slitsomt eller andre grunner.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.11.2020 den 22.14):

Snakker aldri sånn til mine kamerater. Jeg har sagt det til ei dame jeg hengte med ja. Hun var veldig godt trent så det har sikkert en viss sammenheng. Men i det store og hele er det liten forskjell på damer der nede sett ut fra mine øyne. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg er vid eller trang, har født et barn. Kan man måle det med fingre? Om man feks har to fingre inn og kniper, så kjenner man om det er trangt eller ikke?

Anonymkode: 54a23...e04

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg vet ikke om jeg er vid eller trang, har født et barn. Kan man måle det med fingre? Om man feks har to fingre inn og kniper, så kjenner man om det er trangt eller ikke?

Anonymkode: 54a23...e04

Dama mi klarer iallefall å knipe sånn at fingrene mine blir blå når jeg har to fingre inni henne, men hun driver med crossfit så mulig det er derfor hun er så trang der nede. De aktiverer jo musklene der nede mye mens de trener også.😄

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Dama mi klarer iallefall å knipe sånn at fingrene mine blir blå når jeg har to fingre inni henne, men hun driver med crossfit så mulig det er derfor hun er så trang der nede. De aktiverer jo musklene der nede mye mens de trener også.😄

Tviler på du verker i fingrene etterpå. Det er umulig. Trenger ikke trene crossfit for å få kontroll på skjedemusklene.

Anonymkode: 3faec...169

• Liker 2
Skrevet

Trang vagina = deilig vagina.

Anonymkode: 9501d...f1f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.12.2020 den 10.39):

Særlig 😅

Anonymkode: 52cc2...08d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...