Gå til innhold

Julegave 10 år gammel jente

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ca 400-500kr. Sporty jente.10år

ville kjøpe noe treningstøy men finner ikke noe fint er jo ikke akkurat sesong. Eventuelt tips om butikk/nettbutikk med treningstøy til barn?

Hva kjøper dere til barna i 10års aldere? Hvilke merker/klesbutikker er populært blandt «preteens»  ?

har allerede kjøpt ulltøy men må gi noe mer siden Søstra får noe mer🙈

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kari traa ullsokker. De er så fine og varme uten å klø. Jeg ga bort det til ei jente på 11 værtfall. Hun fikk de i fjor og la inn ønske om de i år igjen.

Anonymkode: c2f82...2e5

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tantejenta mi er på samme alder, og ifg svigerinnen min så har jenta og venninnene har nylig begynt å bli litt merkebevisste, så vi har kjøpt ei tskjorte fra Levis i julegave til henne. Den helt klassiske hvite med rød levis-logo. Kostet 249kr. Man skal jo helst ikke nøre oppunder merkebevisshet, men samtidig så husker jeg selv hvor utrolig stas det var da jeg endelig hadde spart opp nok penger til å kjøpe meg min første BALL-genser, så; ei tante sitt privilegium å kunne kjøpe et merkeplagg :) 

I tillegg til t-skjorta så har jeg også kjøpt ei stilig super-mario lampe (hun digger super-mario) på coolstuff til 199kr

(vi kjøper for ca 400-500kr til tante/onkelbarn)  

Edit; Ift det du spurte om ang treningstøy så sjekk ut zalando og boozt, de kan ha endel treningstøy til pree-treens. Kari Traa har egen nettbutikk, men til en 10-åring så ville jeg kjøpt klær i voksenstørrelse og heller gått for f.eks XS hvis jenta ikke er så stor. Kari Traa sine produkter kan være litt små i størrelsen. Get Inspired har bra utvalg og ofte salg, så ville sjekket den siden. Vil tro du finner mye til en pree-teen der :) det sikreste er nok å droppe barnekategorien til ei jente på 10 og heller gå for de minste størrelsene til voksne. 
Nelly sin nettside er veldig populær til tenåringer og unge voksne, du finner garantert noe der :) 

Endret av skruf
  • Liker 1
Skrevet

Har du sjekket Sportmann? Vil tro XS kan fungere? 

Ellers er vel Adidas og Nike ganske "safe". Kari Traa også, kanskje?

Anonymkode: b5d83...d9f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...