Gå til innhold

The queens gambit

Anbefalte innlegg

Gjest Trynefaktor
Skrevet

Fant ingen egen tråd om den, så jeg opprettet en. 

Har begynt å se den nå, og så bra den er!

Andre som er hekta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett den for noen uker siden. Begynte og klarte ikke stoppe så jeg så den ferdig på en dag 😅 Syntes den var kjempebra, imponerende skuespillere og interessant handling hele veien.

• Liker 2
Skrevet

Ser den nå og syntes den er ganske kjedelig rett og slett. Sikkert gøy om en er veldig interessert i sjakk. 

Anonymkode: fe9d4...aaf

• Liker 4
Skrevet

Haha. Jeg så den på en helg 😋 fantastisk god serie!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ser den nå og syntes den er ganske kjedelig rett og slett. Sikkert gøy om en er veldig interessert i sjakk. 

Anonymkode: fe9d4...aaf

Ikke enig med deg. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om sjakk, men jeg digget den serien 😐

• Liker 7
Skrevet

Akkurat ferdig med den, likte den godt :jepp:

• Liker 2
Skrevet

Knall serie. Så hele på 24 timer, klarte ikke stoppe!

Skrevet

Jeg har også sett den ferdig, og likte serien veldig godt. Man trenger ikke særlig med sjakkunskaper for å ha glede av den. Jeg har ikke spilt sjakk siden jeg gikk på barneskolen, og det var ingen hindring :)

• Liker 2
Skrevet

En av de seriene man ønsker aldri skal ta slutt 😁

• Liker 8
Skrevet

Ja, den serien var nydelig😍 Beste jeg har sett på lenge👍

• Liker 2
Skrevet

Kjempefin serie! Gode skuespillere, flotte farger og klær og filming, god historie. Sjakken er bare en ramme omkring historien hennes. Jeg også måtte se hele gjennom i ett.

Anonymkode: 12202...842

• Liker 2
Skrevet

Jeg ser den for andre gang nå. Så godt likte jeg den. Veldig spesiell og severdig syns jeg. :jepp: 

• Liker 5
Skrevet

Elsker den! Og falt pladask for hovedpersonen😍

Anonymkode: 5ad87...193

• Liker 2
Skrevet

Ble veldig skuffet da jeg innså serien var over 😂

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg synes den er kjempebra, holder på å se den nå. Kan ikke sjakk engang, men synes likevel den er utrolig interessant å se på. Skjønner meg ikke på folk som klarer å forutse flere trekk i forkant og planlegge et helt spill, slik som Magnus Carlsen (og de i serien Queens gambit) klarer å gjøre! Det fascinerer meg. Jeg er bare kommet til episode 6.

Hun som spiller hovedrollen i serien (Anya Taylor-Joy), spilte også nylig hovedrollen i en ny filmatisering av "Emma", britisk drama av Jane Austen. Den kom ut midt under pandemiens utbrudd, så jeg leide den til kinobillettpris på Get boksen hjemme i stua (kinoene var jo blitt stengt, men de valgte da å leie ut nye kinofilmer på Get istedet). Var der jeg fikk sansen for hennes skuespillevner.

Endret av Million
  • Liker 4
Skrevet

Bare jeg som synes Benny var sykt hot?

Skrevet

Bra serie, men kunne gjerne hatt 2-3 episoder til slik at ikke så mye av sammenhengen forsvant .

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Bare jeg som synes Benny var sykt hot?

Han var bare et barn under filmatiseringen av den kjente julefilmen Love Actually, han spilte lille Sam, så han har vært i skuespillerbransjen lenge :) (han er født i 1990) 

Han har vokst opp til å bli en søt fyr, ja, men litt for spinkel for meg til å kalles "sykt hot" 😛 

Endret av Million
  • Liker 6
Skrevet
Million skrev (Akkurat nå):

Han var bare et barn under filmatiseringen av den kjente julefilmen Love Actually, han spilte lille Sam, så han har vært i skuespillerbransjen lenge :) (han er født i 1990) 

Sier du det ja! Synes han så veldig annerledes ut med bart og cowboystil, Han er visst 30 år nå! 

Tror han også spilte i Game of Thrones 

Attraktiv fyr 😍

• Liker 3
Skrevet

Veldig gode skuespillere alle sammen. Han som spilte Harry Belting (Harry Melling) var veldig god og troverdig. Han uttrykte så mye følelser gjennom kun blikk!

Anonymkode: a2eed...6e2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...