AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #1 Del Skrevet 27. november 2020 Skal kjøpe gave til en 10åring, men har ikke peiling på hva som er populært eller fint å gi i den alderen. Ikke har jeg fått ønskeliste heller. Har vært innom speiderkniv, men der stoppet hjernen. Har dere noen gode idéer? Anonymkode: faf0e...8a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palma Skrevet 27. november 2020 #2 Del Skrevet 27. november 2020 Hva liker han å gjøre? Liker han fantasy, kjøp en bok, liker han og spille. Eventuelt kjøp genser/t-skjorte med logo på etc. Abonnementet på Donald Duck, fotballblad etc. Gamingblad? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 27. november 2020 #3 Del Skrevet 27. november 2020 Ball Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #4 Del Skrevet 27. november 2020 Jeg har ingen aning hva han liker å gjøre da vi ikke er nære hverandre i hverdagen. Derfor jeg søker litt generelle og/eller smarte ting. Takk for tipsene så langt! Anonymkode: faf0e...8a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 27. november 2020 #5 Del Skrevet 27. november 2020 Vet ikke hva prisklassen din er, men denne fikk min 10-åring i fjor og ble veldig glad for. https://www.jollyroom.no/barnerommet/barnemobler/sittemobler/sakkosekker-puffer/myroom-joy-sittesekk-marinebla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #6 Del Skrevet 27. november 2020 Liker han å lese? Hør med foreldrene? Har en gutt på 11 år, men i den alderen varierer det noe voldsomt hva de liker. Tvspill er bankers, men som regel dyre. Pluss du må jo vite hva han liker og har der og, samt hvilken konsoll han har. Penger går og fint i den alderen altså Legg ved noe snop hvis du vil gi noe i tillegg. Anonymkode: 635c3...ba7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GammelKaktus Skrevet 27. november 2020 #7 Del Skrevet 27. november 2020 Hvis han liker å game så gavekort på Steam? Eller gavekort til trampolinepark? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #8 Del Skrevet 27. november 2020 Hettegenser fra Nike eller Adidas? Anonymkode: 5e15e...95c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #9 Del Skrevet 29. november 2020 Støtter forslaget om hettegenser. Vi har barn i den alderen og bøker er også alltid populært. Ørepropper/hodetelefoner, powerbank, cover til mobiltelefon. Anonymkode: f51ba...871 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #10 Del Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (På 27.11.2020 den 21.47): Jeg har ingen aning hva han liker å gjøre da vi ikke er nære hverandre i hverdagen. Derfor jeg søker litt generelle og/eller smarte ting. Takk for tipsene så langt! Anonymkode: faf0e...8a7 Ville tatt dette som en anledning til å ringe gutten, eller hans foreldre, og spørre litt om hva som interesserer ham Mange gutter liker dessverre ikke å lese, noen bryr seg ikke en døyt om klær. Tilbehør til mobil eller gaming kan være sikkerstikk, men da trenger du å vite hvilket merke/modell han har. Gavekort på steam funker vel bare om han gamer på PC. De fleste 9-10 åringer jeg kjenner spiller på PlayStation eller Nintendo switch. Disse har egne gavekort du enkelt kan kjøpe på matbutikk/Narvesen, som de kan bruke til å kjøpe spill i nettbutikken på konsollen. Men da må du jo vite hva han har. Anonymkode: 9d656...d19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #11 Del Skrevet 29. november 2020 Hettegenser Anonymkode: fd20b...13f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå