AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #1 Skrevet 27. november 2020 Vi er ny i BDSM verden. Innenfor dette lurer jeg på andres erfaringer innen psykisk helse. (Jeg er sub) Jeg har PTSD og Asperger Syndrom. Jeg har alltid følt på et kaos og aldri helt klart å tilknytte meg noen. Har vært gift i 4 år nå, og nå går vi inn i livvstilen med BDSM. Hode mitt stiler bare mer og mer, og jeg forguder mannen min nå. Jeg ser på han i et helt annet lys. Å gi han all makt, gjør meg så beroliget og avbalansert. PTSD plagene mine har stilnet, noe jeg ikke har opplevd hele mitt liv. Livet mitt er stille... har noen opplevd å få roet diagnosene sine ved denne livsstilen? At alt bare... gir mening? Går det an, liksom? Anonymkode: 20927...2f1 1
SlemUlv Skrevet 27. november 2020 #2 Skrevet 27. november 2020 Det gir mening ja. Men vær så snill og OGSÅ gå til psykolog å få hjelp! Ikke bruk BDSM som medisin eller behandling, det vil dessverre bare hjelpe en kort periode. Lykke til 😃 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #3 Skrevet 27. november 2020 SlemUlv skrev (41 minutter siden): Det gir mening ja. Men vær så snill og OGSÅ gå til psykolog å få hjelp! Ikke bruk BDSM som medisin eller behandling, det vil dessverre bare hjelpe en kort periode. Lykke til 😃 Jeg får selvfølgelig hjelp utenom 😄 Ts. Anonymkode: 20927...2f1 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #4 Skrevet 27. november 2020 På meg ble det dessverre motsatt. Ble veldig stresset av å miste all kontroll. Men jeg skjønner jo hvordan dette kan hjelpe for mange, fordi som sub så trenger man ikke lenger å tenke på seg selv, det er det herren som tar seg av. Det eneste du trenger å tenke på er hvordan du skal klare å gjøre dagene til herren fantastiske. Anonymkode: 39b19...c3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå