AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #1 Del Skrevet 27. november 2020 Er det trygt å bruke otrivin mentol under svangerskap? Skal sies jeg er avhengig da jeg konstant har tett nese. Andre tips isåfall? Anonymkode: 09c26...197 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #2 Del Skrevet 27. november 2020 Nei. Anonymkode: dc087...b8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunnivaha Skrevet 27. november 2020 #3 Del Skrevet 27. november 2020 https://www.vitusapotek.no/produkter/influensa-og-forkjolelse/nesespray/nesespray-for-gravide/c/1210004 Hørt at noen sprayer bare i ett nesebor en periode, da blir det ene neseboret kvitt avhengigheten og så kan man kutte ut helt etter hvert. Vet dog ikke hvor godt det funker i praksis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #4 Del Skrevet 27. november 2020 Sunnivaha skrev (Akkurat nå): https://www.vitusapotek.no/produkter/influensa-og-forkjolelse/nesespray/nesespray-for-gravide/c/1210004 Hørt at noen sprayer bare i ett nesebor en periode, da blir det ene neseboret kvitt avhengigheten og så kan man kutte ut helt etter hvert. Vet dog ikke hvor godt det funker i praksis. Oi! Jeg er 7 uker på vei og har brukt otrivin mentol hele veien da jeg har vært litt uvitende om både graviditet og generelt nesespray i graviditet, men krysser fingrene for at det går bra. 🤞🏼 Anonymkode: 09c26...197 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunnivaha Skrevet 27. november 2020 #5 Del Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Oi! Jeg er 7 uker på vei og har brukt otrivin mentol hele veien da jeg har vært litt uvitende om både graviditet og generelt nesespray i graviditet, men krysser fingrene for at det går bra. 🤞🏼 Anonymkode: 09c26...197 Regner med det er samme virkestoff i otrivin mentol som vanlig otrivin, så ikke sikkert det har noe å si. Kan være lurt å spørre på apotek eller en lege tho Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #6 Del Skrevet 27. november 2020 Sjekk tryggmammamedisin.no sin post om nesespray Der omtales den med mentol. Anonymkode: ade6e...d6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå