Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om det finnes en lignende tråd så beklager jeg det, kunne ikke finne noen :)

Hvilken julekalendere på nett skal dere delta på i år? Om vi kommer over noen spennende så kanskje vi kan dele dem her med hverandre 🤩

• Liker 1
Skrevet

Jeg er alltid med i filmweb sin :)

Anonymkode: 13721...f6b

• Liker 1
Skrevet

Jeg forsøkte faktisk å være med på flere sånne "julekalendere" fra tidligere år. 

Problemet var at det finnes kanskje 100 000 andre deltakere som også forsøker å vinne... 

Det er rett og slett bortkastede tid og krefter... 

:bond: 

Anonymkode: 91ca3...01a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg forsøkte faktisk å være med på flere sånne "julekalendere" fra tidligere år. 

Problemet var at det finnes kanskje 100 000 andre deltakere som også forsøker å vinne... 

Det er rett og slett bortkastede tid og krefter... 

:bond: 

Anonymkode: 91ca3...01a

også får man hundrevis av reklame mail i ettertid, både fra den aktuelle kalenderen man er med på og samarbeidspartnerne deres. Det står i det man godtar når man er med, leste nemlig dette i fjor og det forklarte hvorfor jeg hele det året fikk masse mail fra kalenderne jeg joinet året før det igjen. sååå mye unødvendig spam i eposten min.

Anonymkode: ef74f...275

• Liker 4
Skrevet

Jeg trykker alltid avmeld fra nyhetsbrevet når kalenderen er over så er ikke plaget med spam :)

Ingen flere som har kalendere de skal følge?

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

også får man hundrevis av reklame mail i ettertid, både fra den aktuelle kalenderen man er med på og samarbeidspartnerne deres. Det står i det man godtar når man er med, leste nemlig dette i fjor og det forklarte hvorfor jeg hele det året fikk masse mail fra kalenderne jeg joinet året før det igjen. sååå mye unødvendig spam i eposten min.

Anonymkode: ef74f...275

....derfor laget jeg egen julekalendermail 😁

• Liker 3
Skrevet

Har pleid å følge Norwegian sin, men mistenker at det ikke blir det samme i år. Ev. om det er bank-norwegian, men cashpoints er jo litt begrenset i verdi.

Ellers har vipps en og fjordkraft mener jeg har hatt en. Det er de jeg komemr på.

Aldri vunnet noe, eneste jeg kan huske er at jeg har kjøpt samsonitekoffert billig et år og kjøpt cashpoints som igjen gjorde reiser billigere. Men som sagt - neppe i år.

Skrevet

Ser Meny skal ha julekalender. Blir nok med på den også :) 

Anonymkode: 13721...f6b

Skrevet

jeg har laget en egen mail for julekalendere så slipper jeg spam og mas i min vanlige mail, selv om jeg nok bare kunne avmeldt alle nyhetsbrev. 

Følger mange av disse på denne lista: http://www.julekalendere.com/

Skrevet
Måneskinn skrev (1 time siden):

jeg har laget en egen mail for julekalendere så slipper jeg spam og mas i min vanlige mail, selv om jeg nok bare kunne avmeldt alle nyhetsbrev. 

Følger mange av disse på denne lista: http://www.julekalendere.com/

Takk for tips! Egen mail var lurt!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...