Tunique Skrevet 27. november 2020 #1 Skrevet 27. november 2020 Noen som er medlem her? https://www.facebook.com/groups/stoplockdownna/?ref=share 2
Tunique Skrevet 27. november 2020 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2020 Pissflaps skrev (Akkurat nå): Nei, er du? Jepp. 5
Gjest RoNo Skrevet 27. november 2020 #5 Skrevet 27. november 2020 Slik jeg ser det er den like absurd som " barnevernet vil vi ha fullstendig fjernet". Antar det er mange av de samme som er medlemmer også. Nei til en hver inngripen uansett hvorfor....
Gjest Made4u Skrevet 27. november 2020 #6 Skrevet 27. november 2020 En gruppe for fordummede naut som selv ikke fatter hvor dårlig lys det setter dem i, å være medlem i en idiotisk gruppe hvor vettløs tankegang spres fritt og ukritisk.
Beneviento Skrevet 27. november 2020 #7 Skrevet 27. november 2020 (endret) RoNo skrev (3 minutter siden): Slik jeg ser det er den like absurd som " barnevernet vil vi ha fullstendig fjernet". Antar det er mange av de samme som er medlemmer også. Nei til en hver inngripen uansett hvorfor.... Ser at Marius Reikerås er aktiv der inne og klarer å flette inn EMD . Det sier vel sitt. Tror jeg står over ett medlemskap der Endret 27. november 2020 av Pissflaps 18
Gjest Optimo Skrevet 27. november 2020 #9 Skrevet 27. november 2020 Stopp forfølgelsen av oss paranoide!
Gjest RoNo Skrevet 27. november 2020 #10 Skrevet 27. november 2020 Guile skrev (2 minutter siden): Stopp forfølgelsen av oss paranoide! Selv om du er paranoid betyr det ikke at de ikke er ute etter deg...
Pipaluk Skrevet 27. november 2020 #11 Skrevet 27. november 2020 De har demonstrasjon i morgen, foran rådhuset. 3
Hatsumomo Skrevet 27. november 2020 #12 Skrevet 27. november 2020 (endret) Nei, og ser av medlemslisten heller ikke noen jeg kjenner. Godt at de samler seg der, har man kontroll på hvor denne gjengen er og spesielt Facebook sine algoritmer er glad for det Endret 27. november 2020 av Hatsumomo 10
Hatsumomo Skrevet 27. november 2020 #13 Skrevet 27. november 2020 (endret) Made4u skrev (1 time siden): En gruppe for fordummede naut som selv ikke fatter hvor dårlig lys det setter dem i, å være medlem i en idiotisk gruppe hvor vettløs tankegang spres fritt og ukritisk. Ja, og ofte det er den denne gjengen som ikke vil la seg vaksinere fordi "FREMTIDS-KONTROLL" osv.. også lar de seg frivillig "kontrolleres" av alle som vil og ikke minst Facebook med sine algoritmer i en åpen gruppe. Hehe det er så ironisk at man må bare le høyt. Endret 27. november 2020 av Hatsumomo 18
velociraptor Skrevet 27. november 2020 #14 Skrevet 27. november 2020 RoNo skrev (4 timer siden): Slik jeg ser det er den like absurd som " barnevernet vil vi ha fullstendig fjernet". Antar det er mange av de samme som er medlemmer også. Nei til en hver inngripen uansett hvorfor.... Er medlem der, men vurderer dessverre å melde meg ut på grunn av de mange crazy konspirasjons-teoriene og fordi jeg ikke vil assosieres med anti-barnevern-gjengen. Man kan nemlig fint være i mot en del av tiltakene uten å dermed være antivaxer, anti-barnevern, anti-antibiotika, og uten å tro at corona forårsakes av 5G eller ikke finnes, eller at Erna er kjøpt av en pedofil satanist-gjeng som har spredd corona for å ta over verden. Men jeg mener helt oppriktig at de har fått panikk og mistet hodet litt og dermed gjør en del feil uten tanke på andre konsekvenser enn «hvert corona-dødsfall minsker sjangsene for gjenvalg». Og en del rare avgjørelser som dårlig grensekontroll der de gir unntak for alt mulig, mens det er ulovlig å trene og å spise middag med venner. 12
trønder Skrevet 28. november 2020 #15 Skrevet 28. november 2020 (endret) 2 hours ago, velociraptor said: Men jeg mener helt oppriktig at de har fått panikk og mistet hodet litt og dermed gjør en del feil uten tanke på andre konsekvenser enn «hvert corona-dødsfall minsker sjangsene for gjenvalg». Kan du underbygge den påstanden med konkrete tall og fakta, samt hva du mener burde vært gjort annerledes og hva utfallet da ville ha vært? Endret 28. november 2020 av trønder 5
Outlander Skrevet 28. november 2020 #16 Skrevet 28. november 2020 5 hours ago, Pipaluk said: De har demonstrasjon i morgen, foran rådhuset. Håper de får en skikkelig god dose med corona. 13
skrue Skrevet 28. november 2020 #17 Skrevet 28. november 2020 Det er en gruppe (gjeng folk) jeg ikke vil identifiseres med. Jeg ser at et par av mine «venner» på FB er med der og de er i den kategorien mennesker som gjør at jeg ikke er veldig overrasket over akkurat det (veldig alternative og har tildels oppfatninger som jeg oppfatter som svært naive til tider). Det vi har hatt i Norge er en lockdown-light om noe i det hele tatt. Har venner i Storbritannia som som har opplevet noe helt annet, en helt annen verden. Det vi har i Norge er mange som er oppegående og følger råd som gis uten at man trenger å true med straff. Det medfører selvfølgelig at virksomheter som er avh av kunder på besøk rammes selvom det ikke er innført restriksjoner. Synd, men ikke til å unngå. 17
velociraptor Skrevet 28. november 2020 #18 Skrevet 28. november 2020 velociraptor skrev (8 timer siden): Men jeg mener helt oppriktig at de har fått panikk og mistet hodet litt og dermed gjør en del feil uten tanke på andre konsekvenser enn «hvert corona-dødsfall minsker sjangsene for gjenvalg». Og en del rare avgjørelser som dårlig grensekontroll der de gir unntak for alt mulig, mens det er ulovlig å trene og å spise middag med venner. trønder skrev (6 timer siden): Kan du underbygge den påstanden med konkrete tall og fakta, samt hva du mener burde vært gjort annerledes og hva utfallet da ville ha vært? Underbygge påstanden med konkrete tall og fakta? Hvilke tall ønsker du? Skal jeg gjette hvor mange døde eller smittede vi hadde hatt med andre tiltak tenker du? Jeg kan selvsagt si hva jeg mener burde vært gjort annerledes - jeg synes vi skulle hatt obligatorisk isolat (ikke bare en verdiløs karantene der man fortsatt kan møte andre, dra i butikken etc om man selv «anser det som nødvendig») for alle som kom fra utlandet, og det skulle vært gjort fra 12. mars da vi stengte ned. Så skulle man åpnet det meste innad i landet fra juni av. Med stengte grenser ville det vært lite smitte og lite fare. Spesielt I tillegg skulle staten sagt at ingen får lov å jobbe på mer enn ett sykehjem/helseinstitusjon, og ø-kompet alle med deltidsstilling så de fikk 100 % lønn for å jobbe kun på ett sted. Det ville hindret en del smitte på disse stedene. Det er de viktigeste tre tingene jeg mener at burde være gjort annerledes. I tillegg burde vi i mye større grad vært selvforsynte på mat, medisiner og medisinsk utstyr, og ikke ha bygget ned helsevesenet til et minimum. Det er noe jeg håper myndighetene kan gjøre noe med for fremtiden, men siden de senest i mai stemte nei til å gjenoppta ordningen med kornlager så tviler jeg dessverre på at det skjer. Mye enklere å forandre lovverket så man kan tvinge sykepleiere til å jobbe dobbelt så mye, enn å utdanne og ansette flere sykepleiere 🙄 Vi burde også for fremtiden få til bedre voksentetthet på skole og i barnehager, og mindre barnegrupper. Det sier seg selv at smitte sprer seg mer når man har klasser på 30 elever og til og med mer på base-skoler. Og neste virus som kommer trenger ikke å skåne barn og unge i samme grad som dette tross alt gjør. 5
tonelise10 Skrevet 28. november 2020 #19 Skrevet 28. november 2020 Huff er det virkelig noen som lager facebookgruppe for dette også nå.... Dette blir for dumt, dersom vi skal starte en facebookgrupp for hver gang vi ikke liker noe så kommer det til å mange facebookgrupper. Og en ting til slutt som jeg lurer på, hvordan skal en til slutt klare være med på noe som en ikke vil være med på, men er da like vell.. Har noen godt svar på dette? 1
Beneviento Skrevet 28. november 2020 #20 Skrevet 28. november 2020 Skal du møte opp på demonstrasjonen idag klokken 14:00 TS?
Anbefalte innlegg