AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #1 Skrevet 27. november 2020 Ja som overskriften sier, jeg trenger hjelp.. Har vært sammen med samboeren noen år nå, og vi vil begge eksperimentere. Men, jeg er så vanilje som det går an. Og vet ikke hva jeg vil. Han sier han er åpen for det meste, men ikke trekant(der er begge enig, har gjort det og ferdig med det.) Om du som mann skulle blitt overrasket, hva skulle blitt gjort da? Vi er ikke sammen denne helgen, og han har bedt meg om å tenke og dele fantasier 🙈 Har foreslått bind for øynene, håndjern, men jeg er jo ikke kreativ på en flekk. Og det som er flaut er at vi er begge over 30... Jeg ønsker virkelig å overraske, så hjelp meg? 😅 Anonymkode: 2700d...45d
blaffen Skrevet 27. november 2020 #3 Skrevet 27. november 2020 Du har tenkt å forlate vanilje og reise til koko-land? Ta det pent i begynnelsen. Bind ham fast på senga, sug ham, putt en finger opp bak*, se om du finner prostata, masser og sug til han spruter ned drøvelen din... Det skulle være greit første kvelden. *vurder tynne latex-hansker og glidemiddel..
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #4 Skrevet 27. november 2020 blaffen skrev (7 minutter siden): Du har tenkt å forlate vanilje og reise til koko-land? Ta det pent i begynnelsen. Bind ham fast på senga, sug ham, putt en finger opp bak*, se om du finner prostata, masser og sug til han spruter ned drøvelen din... Det skulle være greit første kvelden. *vurder tynne latex-hansker og glidemiddel.. Haha 😂 Mulig ikke koko-land med det første nei 🙈 Men det du skrev er en grei begynnelse ja.. Er jo ikke sikkert at det er noe for oss, eller bare for en.. Derfor vi har lyst å prøve oss litt frem.. Glidemiddel har vi, hansker var ikke dumt om det blir bakveien 🙏 Tusen takk for svar 😊 Anonymkode: 2700d...45d
Fioljenta Skrevet 27. november 2020 #5 Skrevet 27. november 2020 Åååå... det finnes så utrolig mye gøy å gjøre - også uten å forlate vaniljeland. 💜 Dere kan variere måten dere kysser, leke med sansene, utforske stillinger, forsøke forskjellige oralteknikker, la fingrene leke, snakke om sex, endre tempo, osv. osv. (Du kan jo stikke innom www.fiolsex.net hvis du trenger konkrete tips og guider.) Jeg pleier å se på elskov som et buffébord med massevis av retter. Jeg forsyner meg bare av det jeg vet jeg liker. Noen ganger prøver jeg riktignok noen nye retter bare fordi jeg har lyst til å utvide horisonten. Men da forsyner jeg meg bare bittelitt de første gangene. Det jeg prøver å si er at det er så mye å velge i at du absolutt ikke trenger å gjøre noe du er ukomfortabel med eller usikker på bare fordi du har lyst til å variere. Håper dere får en finfin helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå