Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert. Fikk kjeft

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen kom hjem fra jobb nå. Han kan til tider klage på meg. Vi avtalte å lage en hel kylling til middag og han åpnet pakken og ble sur fordi den luktet dårlig. Den går ut på dato 29 nov. Og vært i kjøleskapet. Han mente det var min skyld fordi jeg ikke la den i frysen med engang og at jeg elsker å kaste bort mat og sløse. Jeg sa det var ikke min feil.  Å joda. Nå er han dritsur 

Anonymkode: a6a35...b65

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ikke din feil. Kylling blir ofte dårlig fort. Å bli sur for noe slikt er veldig spesielt, med mindre han er svært sulten og lav i blodsukker, ( noen tåler det dårlig), eller at du absolutt er ett ødeland....

Anonymkode: 6ce0e...d30

• Liker 13
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Absolutt ikke din feil. Kylling blir ofte dårlig fort. Å bli sur for noe slikt er veldig spesielt, med mindre han er svært sulten og lav i blodsukker, ( noen tåler det dårlig), eller at du absolutt er ett ødeland....

Synes det var helt uakseptabelt. Og nå vet jeg ikke hvordan å reagere enn å være sur tilbake... Må legge til han er opprinnelig fra et land med mye fattigdom. Men man legger vel ikke fersk kylling alltid rett i frysen 

• Liker 1
Skrevet

Hva slags handikap lider han av, som ikke kan legge kyllingen i fryseren selv? :klo: 

• Liker 40
Skrevet

Jeg hadde tatt kyllingen og dyttet opp i rassen på ham.

Anonymkode: 8eb57...2cc

• Liker 26
Skrevet
1 minutt siden, Ullvott said:

Hva slags handikap lider han av, som ikke kan legge kyllingen i fryseren selv? :klo: 

Nemlig.  Er så sur at jeg vet ikke hvor lenge jeg kommer til å bli sur over dette.. 

• Liker 3
Skrevet

Hvis utløpsdatoen er 29. november, og dere har kjøpt den relativt nylig, så er det en kjølevare, altså har du gjort det riktige. Men er du sikker på at den er ødelagt? Av og til lukter det ganske ille akkurat når man åpner en kjøttpakke.

Uansett, hvorfor la ikke han den i fryseren, hvis han mener det er så viktig?

Hadde jeg vært deg, hadde jeg bedt ham om å holde kjeften. OG, hvis dette er normal oppførsel fra ham, hadde jeg pakket kofferten. Ikke gidd å ta imot dritt for noe sånt. 

Skrevet
Just now, ti10 said:

Hvis utløpsdatoen er 29. november, og dere har kjøpt den relativt nylig, så er det en kjølevare, altså har du gjort det riktige. Men er du sikker på at den er ødelagt? Av og til lukter det ganske ille akkurat når man åpner en kjøttpakke.

Uansett, hvorfor la ikke han den i fryseren, hvis han mener det er så viktig?

Hadde jeg vært deg, hadde jeg bedt ham om å holde kjeften. OG, hvis dette er normal oppførsel fra ham, hadde jeg pakket kofferten. Ikke gidd å ta imot dritt for noe sånt. 

Det er litt mye klaging fra hans side for tiden.. jeg gjør alt galt føles det som.. spurte han den dagen den ble kjøpt om jeg skulle fryse noe ned 

Skrevet

Finn noen i kjøleskapet og stek egg, pyttipanne el lignede. Fortell at du vil gå tilbake til butikken og få ny kylling. Be ham deretter å roe seg ned, og at du ikke finner deg i at han blir sur for noe som ikke er din feil. Vær absolutt klar på at du ikke tolererer slike sure kommentarer.

• Liker 1
Skrevet

Han var sikkert sulten og så fram til kylling. Så ble han sur, skuffet og urimelig. So what?

Hadde bare fleipet med det eller trukket på skuldrene. Og så hadde jeg dratt og kjøpt ny kylling. Hadde søren ikke tatt så på vei fordi han var teit. Pedagogiske nordmenn 🙂 ikke ta det så ille opp at folk er dustete alltid, herregud. 

• Liker 1
Skrevet
Just now, SoWhat? said:

Han var sikkert sulten og så fram til kylling. Så ble han sur, skuffet og urimelig. So what?

Hadde bare fleipet med det eller trukket på skuldrene. Og så hadde jeg dratt og kjøpt ny kylling. Hadde søren ikke tatt så på vei fordi han var teit. Pedagogiske nordmenn 🙂 ikke ta det så ille opp at folk er dustete alltid, herregud. 

Jeg fikk klar beskjed om å aldri gjøre det igjen.. han lager noe annet nå og jævlig sur .. det var fredagen vår..

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg fikk klar beskjed om å aldri gjøre det igjen.. han lager noe annet nå og jævlig sur .. det var fredagen vår..

Og du klarer ikke å gjøre han blid igjen?  Hvis du gjør det, så kan dere ha en fin kveld ihvertfall..

Skrevet
1 minutt siden, SoWhat? said:

Og du klarer ikke å gjøre han blid igjen?  Hvis du gjør det, så kan dere ha en fin kveld ihvertfall..

Skal jeg blidgjøre en frekk mann? Ja jeg får kjøpe biff og gi han blowjob kanskje 

• Liker 30
Skrevet

Men den har jo ikke gått ut på dato? Synes kylling lukter vondt rå uansett, jeg. Men det er kanskje bare meg. Om planen var å bruke den i dag, så er det jo ikke rart du puttet den i kjøleskapet istedenfor fryseren. Hm... Men har han ikke sett den ligge i kjøleskapet selv? 

Rart å bli så sur for noe han ikke trenger være sur for. Han har vel hatt en dårlig dag, og lar det gå utover deg. 

• Liker 6
Skrevet
Just now, Rant said:

Men den har jo ikke gått ut på dato? Synes kylling lukter vondt rå uansett, jeg. Men det er kanskje bare meg. Om planen var å bruke den i dag, så er det jo ikke rart du puttet den i kjøleskapet istedenfor fryseren. Hm... Men har han ikke sett den ligge i kjøleskapet selv? 

Rart å bli så sur for noe han ikke trenger være sur for. Han har vel hatt en dårlig dag, og lar det gå utover deg. 

Den luktet råtten .. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Den luktet råtten .. 

Javel, det er isåfall produsentens feil, ikke din. Du bestemmer da ikke holdbarheten på kyllingen. Ha ha. Han kan godt være sur for at kyllingen er av dårlig kvalitet, men trenger ikke være sur på deg. 

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skal jeg blidgjøre en frekk mann? Ja jeg får kjøpe biff og gi han blowjob kanskje 

Ingen er feilfri. Tålmodighet og humor er viktig i forhold syns jeg. Da går ting så mye lettere. Men nå er ikke jeg den som tar meg nær av sånt. Alt er ikke personlig.

Men du får jo bare gjøre hva du vil. Din mann og ditt forhold 🙂

• Liker 1
Skrevet
SoWhat? skrev (5 minutter siden):

Det er ikke TS sin jobb å gjøre mannen glad, når han reagerer så sterk på det der. Det går an å gå videre i livet. Man har ansvar for eget humør.

Anonymkode: cb923...c14

• Liker 29
Skrevet

Dette er din skyld. Hvorfor lagde du ikke middag FØR han kom hjem? Lå du bare på sofaen og småfeis mens han jobbet? Jobber du, forresten??

Han har ALL rett til å være sur.

Anonymkode: 5b123...297

• Liker 1
Skrevet
Just now, Rant said:

Javel, det er isåfall produsentens feil, ikke din. Du bestemmer da ikke holdbarheten på kyllingen. Ha ha. Han kan godt være sur for at kyllingen er av dårlig kvalitet, men trenger ikke være sur på deg. 

Han er en flott snill mann. Men dette var idiotisk oppførsel av han. Også i tillegg er jeg gravid og blir lett fornærmet.  Jeg gidder ikke spise middagen hans ikveld..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...