AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #1 Skrevet 27. november 2020 Jeg er så fryktelig sinna og lei meg for at jeg ikke tok tak i problemet mitt tidligere. Jeg kastet bokstaveligtalt 4 år av livet mitt på å bo med familien som dro meg helt ned, hadde det sinnsykt dprlig med meg selv, helt forferdelige venner som fikk meg til å ta dumme valg, trøstespiste og var inne daglig. Nå har jeg endelig tatt tak i problemet og merker hvor mye bedre jeg har det nå, nå som jeg har tatt bort det værste i livet. Har det fremdeles tungt, men kan føle på meg at det blir bedre med litt pågangsmot og motivasjon. Jeg vil bare si til alle som leser dette at det finnes hjelp der ute, aldri sitt alene med problemene dine. Jeg gjorde det. Følte jeg ikke var verdt noe, at ingen kunne ta meg på alvor. Anonymkode: 6c41e...8f9 1
Sfr Skrevet 27. november 2020 #2 Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er så fryktelig sinna og lei meg for at jeg ikke tok tak i problemet mitt tidligere. Jeg kastet bokstaveligtalt 4 år av livet mitt på å bo med familien som dro meg helt ned, hadde det sinnsykt dprlig med meg selv, helt forferdelige venner som fikk meg til å ta dumme valg, trøstespiste og var inne daglig. Nå har jeg endelig tatt tak i problemet og merker hvor mye bedre jeg har det nå, nå som jeg har tatt bort det værste i livet. Har det fremdeles tungt, men kan føle på meg at det blir bedre med litt pågangsmot og motivasjon. Jeg vil bare si til alle som leser dette at det finnes hjelp der ute, aldri sitt alene med problemene dine. Jeg gjorde det. Følte jeg ikke var verdt noe, at ingen kunne ta meg på alvor. Anonymkode: 6c41e...8f9 Ikke tenk over hvor mye tid du har mistet, tenk at du ikke ønsker å sitte i samme situasjon 4 år frem i tid og tenke akkurat det samme. Bra du er på bedringens vei, heier på deg 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #3 Skrevet 27. november 2020 Tenk på det viktigste. Du har kommet ut av en krevende depresjon ❤ Det er tøft, men se på de 4 årene som en utfordring du har kommet deg over. Anonymkode: 167e7...0ef 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #4 Skrevet 27. november 2020 Ja, jeg tenker mye på det samme. Har kastet vekk tre år, og prøver å holde ut for å ikke kaste bort flere år. Jeg går i terapi, men det går i bølger, og akkurat nå går det dårlig. Jeg er også veldig lei meg for at jeg ikke oppsøkte hjelp tidligere. Samtidig var nok ikke tiden rett for meg på det tidspunktet, selv om det hadde gjort livet litt lettere å håndtere akkurat nå. Anonymkode: e6e09...3b5
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #5 Skrevet 28. november 2020 Jeg tenker ikke du har kastet bort noe, men opplevd noe som faktisk var nyttig for deg og lært av det, selv om det var vondt. Kommer du i lignende situasjon igjen vet du hva du skal gjøre og ikke gjøre. Hadde du allerede visst det hadde du jo ikke havnet der eller vært der så lenge. Anonymkode: 20947...ea7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå