Gå til innhold

Noen som har erfaringer med netonnet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vurderer å handle diverse der men ser også på omtaler enkelte steder at folk sier styr unna, så jeg blir litt i tvil,

Men så er det kanskje mest de som er missfornøyd som skriver omtaler generelt?

Anonymkode: 7b250...ab5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føsleguri skrev (Akkurat nå):

Jeg har handlet der en gang og har ingenting å klage på.

Jeg også. God pris, rask levering, ingen problemer. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlet der flere ganger, og har ingenting negativt å si om dem. 

Anonymkode: b5378...afa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har handlet både i nettbutikken og en av de fysiske butikkene uten problemer.

Anonymkode: ca679...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke kjøpt store ting derfra.

Kjøpte en støvsuger der som sluttet å virke, og da ville de at jeg skulle returnere støvsugeren til dem for at de kunne sjekke den. Men jeg måtte dekke porto selv, emballasje som var stor nok og bra nok støtdempet, og dersom de fant ut at det var jeg som hadde «misbrukt» produktet, måtte jeg betale for at de så på den også. Det hadde blitt skamdyrt, så jeg bare kasta den og kjøpte ny, og bestemte meg for å ikke handle den type ting der igjen. 

Kjøpte en minnepenn som sluttet å virke, da fikk jeg bare en ny - med andre har jeg blandede erfaringer. 

Anonymkode: 05d07...fcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra når det funker, rævva når det oppstår problemer. Har inntrykk av at de presser ned prisene ved å ha svært få ansatte, og da blir det ikke så mye kundeservice å snakke om.

Anonymkode: 6e5e7...9ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kjøpt litt forskjellige ting fra denne nettbutikken i løpet av årene. 

Har gått helt greit det altså... 

Anonymkode: 384f3...171

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet mye derfra. Aldri hatt problemer med produktene, så har ingen erfaring med hvordan de er om noe er galt. 

Anonymkode: 093fd...097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel først om du skal reklamere på noe at du finner ut om et nettfirma er bra eller dårlig.

Jeg har handlet på nettonnet og er fornøyd, men så har det heller aldri vært noe jeg måtte returnere.

Anonymkode: 4440f...287

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bra når det funker, rævva når det oppstår problemer. Har inntrykk av at de presser ned prisene ved å ha svært få ansatte, og da blir det ikke så mye kundeservice å snakke om.

Anonymkode: 6e5e7...9ea

Når nordmenn kun er opptatt av pris så blir det jo sånn 🙄

Anonymkode: c77bd...c10

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært godt fornøyd, selv når ting har gått galt. En gang kjøpte jeg en telefon som viste seg å være polsk utgave.  Dette førte til at enkelte tjenester (samsung pay) ikke fungerte uten videre. Jeg fikk da 25% avslag på en allerede lav pris,  og så kom googler pay uansett året etter. 

Anonymkode: 63fd7...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var kjempe fornøyd i mange år, helt til jeg måtte bytte/returnere en vare med feil. Det tok laaaang tid, ting måtte bortom Sverige (et lager de har der), de svarte ikke på henvendelser, måtte purre på mange ganger over 2 mnd tok det før jeg mottok ny vare og ting var OK. Da tenkte jeg at aldri mer. Handler aldri der mer.

Anonymkode: af114...dcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Når nordmenn kun er opptatt av pris så blir det jo sånn 🙄

Anonymkode: c77bd...c10

NetOnNet er et svensk selskap, så kan ikke bare skylde på oss nordmenn.

Anonymkode: 6cc2e...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte et nettbrett, den ladet ikke fullt, kun til 50%. Fikk bare frekke svar fra kundeservice, til slutt skulle jeg sende det. Jeg hadde originalembalasje så det gikk fint. Etter 4 uker fikk jeg en pakke med nettbrett og en faktura på 700 kroner. De hadde ikke funnet noen feil så ingen garantisak.

Pisspreik. De har bare sendt et nytt nettbrett så ikke rart at det fungerer. Jeg gadd ikke krangle noe mer men de mistet meg som kunde for alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en del ordrer der, aldri hatt noe problemer med varene. En gang surret postnord, men det er jo ikke noe nytt - og ikke netonnet sin skyld.

Anonymkode: 919f7...e75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...