Litenlinerle Skrevet 27. november 2020 #1 Skrevet 27. november 2020 Er det noe vits i å søke på stillinger som har tiltredelse 2 måneder før du kan tilre?
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #2 Skrevet 27. november 2020 Det kan det være, så det er bare å forsøke. Men er det snakk om en jobb der det er hundre søkere, er nok sjansene ganske små. Anonymkode: 9e179...c7e 1
Litenlinerle Skrevet 27. november 2020 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kan det være, så det er bare å forsøke. Men er det snakk om en jobb der det er hundre søkere, er nok sjansene ganske små. Anonymkode: 9e179...c7e Høres logisk ut, takk for svar
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #4 Skrevet 27. november 2020 Da jeg søkte på min nåværende jobb var søknadsfristen i januar, med snarlig tiltredelse. Var på intervju i april og fikk tilbud om stillingen i slutten av mai. Var i en annen jobb, så kunne starte i månedsskiftet august/september. Jeg ville søkt, da det er sannsynlig at de fleste søkerne har en viss oppsigelsestid. Anonymkode: 0a352...99f 3
Ullvott Skrevet 27. november 2020 #5 Skrevet 27. november 2020 Er det fast jobb eller et tidsbegrenset vikariat? Hvis det er en fast jobb spiller to måneder til eller fra liten rolle. På et vikariat kan det ha noe å si: jo kortere vikariat jo viktigere er tiltredelsesdatoen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå