AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #1 Skrevet 27. november 2020 Vil gjerne ha tips til produkter dere vet fungerer, ser det er relativt stiv pris på slike produkter. 🙄 Anonymkode: b3166...193
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #2 Skrevet 27. november 2020 Beste er å dra til en hudpleier og få laser peeling Anonymkode: dc3c9...965
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #3 Skrevet 27. november 2020 Ifølge Medical Medium må man rense leveren for at de skal gå bort. Men ikke med olje og sånt, hans renser består av store mengder frukt og grønnsaker. Jeg hadde en hvit flekk på brystet som jeg hadde hatt i årevis da jeg begynte med de generelle rådene hans (sellerijuice og sitronvann på morgenen, mer frukt og grønnsaker i kosten, ta bort noen matvarer osv.), og den ble borte på ett år. Vet ikke hvordan det er med mørke flekker. Anonymkode: 11368...20d
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #4 Skrevet 27. november 2020 Jepp. Tretonoin og hydroquinone. Du må gjerne ha resept på førstnevnte, noe du enkelt får om du går privat. Laser er også et alternativ og det får du om du går privat Det er en enkelkostnad. Så lenge du er forsiktig i solen etterpå og bruker solkrem. Anonymkode: 3f569...0aa
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #5 Skrevet 27. november 2020 Holde deg unna solen i uoverskuelig framtid. Solfaktor hver eneste dag, også om vinteren. Faktor 50, Hodel seg i skyggen pluss solbriller og hatt/caps om sommeren. Vær veldig obs på påskesolen og den første vårsolen. Har man først fått pigmentflekker vil huden "huske dette" og de vil alltid komme tilbake, selv om man har klart å minimere dem i løpet av vinteren. Hudlege kan gi deg god behandling i form av krem med ingredienser nevnt over. Anonymkode: afda9...d7b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå