AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #1 Skrevet 27. november 2020 Jeg vil jo gjerne bli kjent med folk. Begynner å bli relativ lei av singel livet. Men jeg er veldig strengt på hvem som får snapen min og gir den ikke ut på nett. Er mange som synes dette er rart, da snap er letteste måte å bli kjent med noen på. Gir dere ut snap til folk på nett? Anonymkode: e7299...71f
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #2 Skrevet 27. november 2020 Ja gir ut snappen til hvem som helst. Den er også åpen, så hvem som helst kan legge meg til. Samme med Instagram. Facebook bruker jeg nesten ikke lenger. Men tlf nummeret mitt, der man faktisk får mest tak i meg, er skjult DET får ikke hvem som helst Anonymkode: ac0d3...486
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #3 Skrevet 27. november 2020 Glemte å si at jeg har hele navnet mitt i min snap. Derfor jeg ikke gir den ut Anonymkode: e7299...71f
Stoltskeiv Skrevet 27. november 2020 #4 Skrevet 27. november 2020 Liker å bli litt kjent før jeg gir ur snapp. Bare fordi jeg ikke orker å ha så mange inn på der. Har bare de jeg har aller mest kontakt med in real life. Slik som familie og de vennene jeg snakker mest med. 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #5 Skrevet 27. november 2020 Helst ikke. Liker ikke snap, har bare bruker fordi det er "påkrevd". Har lagt til folk på snap tidligere og helt glemt å sjekke appen. Anonymkode: a24eb...190 1
GrønnNellik68 Skrevet 28. november 2020 #7 Skrevet 28. november 2020 Til menn med betingelse ikke send noe dick pic da blokkerer jeg dem. Det funker det fisler ut av aeg selv som regel og så rydder jeg lista innimellom.
Bamseklemmer Skrevet 28. november 2020 #8 Skrevet 28. november 2020 Snap er jo kun til teksting og deling av bilder, det er noe jeg aldri gjør lengre. Da går jeg heller for voicecall, så unngår man at bilder kommer på avveie pluss at man blir fortere kjent. Flørtingen blir jo mye mere ærlig også, og det er jo mye hyggeligere å prate enn å tekste... Jeg legger ikke til hvem som helst, de må som regel gjennom et nåløye først🤭
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #9 Skrevet 28. november 2020 Jeg gir aldri snap til fremmede, bare de jeg har datet noen ganger. Flytter over fra Tinder til Messenger og sms først før snapchat. Dette for å slippe en masse bilder hele dagen av en jeg ikke kjenner. Blir masete synes jeg. Anonymkode: 50cca...9ce
Antiviruset Skrevet 28. november 2020 #10 Skrevet 28. november 2020 Aldri! Bare når vi er i et forhold og til nære venner og kjente. Ellers maser den telefonen i et bankende kjør! De som sender masse snap med bare tull blir også blokkert rimelig raskt. Har andre ting og drive med en bare sitte på telefonen og svare på tulle snap, og snap er ikke et egnet media til og bli bedre kjent med en date. Da må man treffes flere ganger raskt, så bruke tid sammen om det klaffer. Alt annet ender i at det ebber ut. Det er vel den største tabben de fleste gjør, de bruker ikke nok tid sammen fordi en av partene ikke er interessert nok, og da er det bare og gå videre. Mindre en og treffes 4-5 ganger i uken? Det kommer bare ikke til og vare. Ingen blir bedre kjent over snap eller andre meldinger, det er bare en illusjon.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #11 Skrevet 29. november 2020 Gir aldri ut snap uten at jeg har datet noen en god stund. Anonymkode: 67136...643
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #12 Skrevet 20. desember 2022 Hvordan vet man om noen har åpen snap? Eller lukket? Anonymkode: 43e17...ad3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #13 Skrevet 20. desember 2022 Og er jeg helt sprø dersom jeg legger til en på snap som jeg ikke kjenner? Syns han er kjekk, og vet han er singel. Anonymkode: 43e17...ad3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #14 Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og er jeg helt sprø dersom jeg legger til en på snap som jeg ikke kjenner? Syns han er kjekk, og vet han er singel. Anonymkode: 43e17...ad3 😋 Jeg legger også til de som er kjekke nok på snap! Go for it! Det er kvinners marked nå, og det kommer til å vare! Har fått mye sex med menn utenfor min liga! Hvis man er på tilbudssiden pleier det å ordne seg... Anonymkode: 7ec80...2bd
Iterion Skrevet 20. desember 2022 #15 Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Og er jeg helt sprø dersom jeg legger til en på snap som jeg ikke kjenner? Syns han er kjekk, og vet han er singel. Anonymkode: 43e17...ad3 Nei er ingenting sprøtt med det. Er bare å legge han til og se om du kan få noen respons Bare ikke bli for masete om han aksepterer deg som venn Tilbake til ts; gir ikke ut til hvem som helst på nett nei, er det en person jeg liker/finner interessant kan jeg godt gjøre det.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #16 Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): 😋 Jeg legger også til de som er kjekke nok på snap! Go for it! Det er kvinners marked nå, og det kommer til å vare! Har fått mye sex med menn utenfor min liga! Hvis man er på tilbudssiden pleier det å ordne seg... Anonymkode: 7ec80...2bd Joa, jeg liker bare ikke å være sånn frampå! Og det som er dumt med snap, er at det står at jeg har lagt han til vis søk, og føler jeg meg jo litt som en stalker også 🙈 Anonymkode: 43e17...ad3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #17 Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Joa, jeg liker bare ikke å være sånn frampå! Og det som er dumt med snap, er at det står at jeg har lagt han til vis søk, og føler jeg meg jo litt som en stalker også 🙈 Anonymkode: 43e17...ad3 De bryr seg ikke om det om man bare skrur på sjarmen og hinter litt om sex 😋🙈 Anonymkode: 7ec80...2bd
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #18 Skrevet 21. desember 2022 Er det faktisk voksne personer som driver med snap? Jeg er 41, og bruker aldri snap. Er mest ungdommer som bruker det vel. Anonymkode: 4f182...347
Blått Skrevet 21. desember 2022 #19 Skrevet 21. desember 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Er det faktisk voksne personer som driver med snap? Jeg er 41, og bruker aldri snap. Er mest ungdommer som bruker det vel. Anonymkode: 4f182...347 Juuuuupp. Maaange. Både i 30-årene og 40-årene
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #20 Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det faktisk voksne personer som driver med snap? Jeg er 41, og bruker aldri snap. Er mest ungdommer som bruker det vel. Anonymkode: 4f182...347 Føler folk i alle aldre bruker snap, tror nesten snap er mer i vinden enn Facebook for eksempel også er det jo egentlig ikke så veldig høytidelig, kan holde på litt mer i det skjulte også. Anonymkode: 43e17...ad3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå