Smarties Skrevet 5. august 2005 #1 Skrevet 5. august 2005 Noen som har erfaringer (gode eller dårlige) med Samsung E720? Hva er bra, hva er dårlig, vil du anbefale den?
Gjest GreenSky Skrevet 5. august 2005 #2 Skrevet 5. august 2005 Kjøpte den nettopp, helt grei. Verken bra eller dårlig. Synes selv den er brukervennlig, ei venninne som har den, synes det ikke. Men det er sikkert pga min høye IQ at jeg skjønner slike ting lett.
Smarties Skrevet 5. august 2005 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2005 Jeg har en Sony Ericsson Z600 idag, og er egentlig veldig fornøyd med den... Samsungen bedre eller dårligere enn den, tror du? Hva er typiske "Samsung-feil"? (/Ting som ofte er dårlig på Samsung..)
Gjest GreenSky Skrevet 5. august 2005 #4 Skrevet 5. august 2005 Jeg kom på en ting, jeg synes ikke at batterikapasiteten er så bra. Må lade den ofte, tar vel 1 1/2 dag før jeg må lade den opp, og det er ikke mye for en ny tlf synes jeg. Snakker ikke så mye i tlf, sender mest meldinger. Har ikke hatt Ericsson før, men det skal visstnok være en bra mobiltype etter hva jeg har forstått. Grunnen til at jeg kjøpte denne mobilen var at jeg fikk en bra deal med abbonement. Ellers har jeg ikke oppdaget noen feil enda.
Polly Ester Skrevet 5. august 2005 #5 Skrevet 5. august 2005 Broren min har den telefonen - og han er ikke noe teknisk geni, og han er veldig fornøyd med den telefonen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå