AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #1 Skrevet 27. november 2020 Er i uke 28 og syns dette med å kjenne liv/bevegelser er så vanskelig og jeg blir så stresset.. sammenlignet med noen uker siden så syns jeg baby sine bevegelser er litt svakere, men de er også på samme sted hver gang. Enten helt nederst i magen eller oppe ved ribbeina. Var på sykehuset for 2 dager siden pga bekymring for lite liv men alt så bra ut og også baby sin puls. De mente han lå litt vanskelig til eller sparket mot der morkaka er og derfor kjenner litt mindre. Har flere opplevd lignende? Jeg kjenner fler enn 10 spark som de sier er vanlig, men det er dette med at de er litt «svakere» som jeg stresser over. Før sparket også baby ofte når jeg la hånden på sida på magen og han sparket inntil den,men det klarer jeg ikke få til lenger.. Anonymkode: 08019...76a
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #2 Skrevet 27. november 2020 Ja, når de har så god plass er det helt vanlig at man kjenner mindre noen dager enn andre. Kan hende baby sparker mye innover, det kjenner man ikke. Anonymkode: a50ee...fd6
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #3 Skrevet 27. november 2020 Anbefaler å bruke en app hvor du kan registrere spark. Roet meg ned, og da kan du vise til en trend dersom det avtar. Anonymkode: 2c9cd...9ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå