AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #1 Skrevet 27. november 2020 Jeg er 26 år og har vært i et langt forhold på flere år, pluss vært interessert i andre og vært det jeg trodde var «forelsket» noen ganger opp gjennom. men, det slår meg nå i ettertid (som singel), at jeg aldri egentlig har følt den store forelskelsen preget av eufori og oppstemthet, der man liksom føler seg så lykkelig og «uovervinnelig». Forelskelse for meg har vært anstrengende og slitsomt, til tross for gleden og spenningen. Det har innebært mange vonde følelser og frykt for avvisning, og er ikke noe jeg har lyst til å bli... da disse følelsene kommer selv når det er gjengjeldt og jeg har ingenting å frykte. Har jeg bare ikke vært ordentlig forelsket i «rett person»? Eller kan det kanskje være tilknytningsproblemer som trigges og gjør at forelske for det meste er kjipt for meg? Anonymkode: 3df79...dc9
nordlending Skrevet 27. november 2020 #2 Skrevet 27. november 2020 Kanskje ei blanding? Jeg tror folk opplever det forskjellig. Jeg har f.eks. veldig sjeldent følt på "sommerfugler i magen", men likevel bare vet jeg at kjæresten er riktig for meg. Det samme gjaldt mitt forrige forhold (vel, det var egentlig ikke riktig, men jeg visste at jeg var forelsket selv om jeg ikke hadde det på den måten du beskriver). Har en blanding selv, for jeg kjenner også på en frykt, spesielt på litt dårlige dager.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #3 Skrevet 27. november 2020 Har heller aldri kjent på den type forelskelse...har vært i 3 forhold ti sammen, ellers hatt mange jeg holdt-på-med, men det ble aldri noe med dem....jeg er 30 Jeg tror noen bare er litt anderledes Anonymkode: a844e...e68 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #4 Skrevet 27. november 2020 Skaper jo bare trøbbel. Jeg er sånn som virker full når jeg er forelsket, kan gå inn i dører, hører ikke hva folk sier for faller bare ut, er så euforisk når jeg tenker på kysset/sexen at jeg vil gråte. Det har aldri gått bra, tvert imot har det gått strake veien til helvete de 3 gangene det har skjedd. Og det tror jeg ikke er tilfeldig. Ser tilbake i retrospektiv at to av disse var egentlig ganske dårlige mennesker jeg IKKE ville involvert meg med om jeg tenkte klart. Alt i alt en dum funksjon, vær glad du slipper, så kan du se folk for hva de virkelig er og ta det derfra Anonymkode: 1ea6b...1ec 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #5 Skrevet 27. november 2020 Jeg blei dypt forelska første gang jeg var 4 år. Og rundt 20 ganger til etter det... Har vært i 4-5 seriøse forhold og er i forhold nå. Vet også sønnen til kusina mi har det mye likt, sjøl om han bare går på ungdomsskolen, har han har faktisk hatt samme kjæreste i mange år nå. Anonymkode: ebf5b...4ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå