Gå til innhold

Ekstra sjekk av morkake, opplevd det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på OUL. Alt bra med baby. Ingen fare utenom at morkaken hadde noen slags hull, blodkar som hadde sprengt eller noe.Eneste faren var at i helt sjeldne tilfeller kan da morkaken vokse inn i livmoren.Jeg lurte bare på om andre har opplevd dette å måtte ta en ekstra sjekk på dette? Synes jo ikke det er noe gøy uansett om det er liten risiko for komplikasjoner. Er sliten av bekymringer. Føler hele tiden det er noe. 

Anonymkode: e7f67...972

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Var på OUL. Alt bra med baby. Ingen fare utenom at morkaken hadde noen slags hull, blodkar som hadde sprengt eller noe.Eneste faren var at i helt sjeldne tilfeller kan da morkaken vokse inn i livmoren.Jeg lurte bare på om andre har opplevd dette å måtte ta en ekstra sjekk på dette? Synes jo ikke det er noe gøy uansett om det er liten risiko for komplikasjoner. Er sliten av bekymringer. Føler hele tiden det er noe. 

Jeg har opplevd placenta accreta ja, det gikk fint fordi de oppdaget det før fødselen og var forberedt. 

Anonymkode: 32103...321

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har opplevd placenta accreta ja, det gikk fint fordi de oppdaget det før fødselen og var forberedt. 

Anonymkode: 32103...321

Jeg har ikke fått påvist det enda, bare at det i sjeldne tilfeller kunne skje. Hun sa at for 5-10 år siden hadde hun nok ikke sendt meg videre til ekstra sjekk. Opplever det likevel litt belastende.

Fikk du keisersnitt? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...