Gå til innhold

Kjeder meg. Savner barnet sterkt når det er i barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har coronakontor og svært begrenset sosial stimuli, det begrenser seg til et par korte Teams- møter i uken. Vanskelig å motivere seg for å gjøre jobben. Er alene med barnet, men har litt familie rundt omkring- men skal det være noe kontakt er det jeg som må legge opp til det og evt. invitere. Føler meg sosialt og yrkesmessig understimulert. Savner barnet mitt når det er i barnehagen, i den grad at det gjør vondt. Glad for at det iallefall møter flere mennesker enn meg. 

Måtte bare få det ut. 

Anonymkode: 1485f...9eb

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår deg! Vi er mange, spesielt ensomme, alenemødre og folk uten nettverk som er ekstremt ensomme i år. Prøv om du kan fårikål noen ringeavtaler hver uke med venner/familie som også er hjemme. Hvis ikke, kan du starte opp nye prosjekter, vaske eller annet hvis det er dødtid. Og hente barnet tidlig om det går. 

Anonymkode: 87519...757

• Liker 3
Skrevet

Jeg skjønner at det er vanskelig, og det er nok mange som har det på samme måte, mer eller mindre. Har du forsøkt å snakke med sjefen din om at du syns det er vanskelig å jobbe med lite sisial kontakt? Mange steder har innført digitale lunsjpauser eller kaffepauser for å hjelpe på dette. Det er fint å se noen ansiker og kunne prate litt uformelt selv om det bare er på skjerm.

Anonymkode: f6f99...9e9

• Liker 1
Skrevet

Forstår din situasjon. Det er mange som har det sånn. Vær glad du har et barn og har noe å fylle livet med, og ikke er helt alene, og at du har en jobb og har inntekt. Mange sitter årevis alene uten å ha kontakt med andre. 

Jeg syns denne koronaen har vært bra mtp at folk flest får opp øynene for hva ensomhet egentlig er, og hvordan det føles å leve isolert. 

Anonymkode: 686fc...d51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...