Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det er så vanskelig å finne jobb. Er det fler som opplever det samme? 

Hva slags utdanning har du i såfall og:

Bor du i Nord, Vest, Midt eller Øst i landet🙂

Anonymkode: cec59...865

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke vanskelig å finne jobb. Men da må du godta "drittjobber" som kassarbeid etc

Anonymkode: 948c5...33d

Skrevet

Hva legger du i "vanskelig å finne jobb" ?
Finner du ingenting av interesse, eller er det vanskelig få napp?

Jeg har selv bachelor innenfor veldig spesifisert felt, og gått arbeidsledig en stund.
Har måtte søke mye bredere enn mitt eget felt, men innenfor ting jeg har jobbet med tidligere.
Jeg syntes det var lett å finne jobber å søke på, men vanskelig å komme igjennom nåløyet, siden jeg i stor grad var overkvalifisert for det meste jeg søkte på, og i tillegg har langt hull i cv grunnet sykdom.
Fikk til slutt intervju på langvarig vikariat, hvor kvalifikasjon-krav er lavere enn min bachelor, men likevell samme lønn som jeg hadde før sykdom.
Men jeg fant mer enn 150 jobber av interesse som jeg søkte på i løpet av det første halvåret etter coronaen..
Bor sentralt på østlandet.

Anonymkode: 68de5...148

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Er ikke vanskelig å finne jobb. Men da må du godta "drittjobber" som kassarbeid etc

Anonymkode: 948c5...33d

Jeg er ikke så sikker på om det er tilfelle. Det blir færre og færre av den type jobber, og det er veldig mange som vil ha dem.

Anonymkode: fef4c...63b

• Liker 5
Skrevet

Absolutt. Jeg er overkvalifisert til halvparten av jobbene, og den andre halvparten er der alltid noen som har mer relevant erfaring enn meg.

Skrevet

Hva med sør i landet? 😅 

Men ja, jeg er jurist og brukte ett år fra november og til forrige uke på å få meg jobb. 

Anonymkode: 5dc76...28c

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er du stuck på 90-tallet/tidlig 2000-tallet? 

Anonymkode: 26a5f...3de

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...