AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #1 Skrevet 27. november 2020 Jeg er dame. Fast forhold. Har dette noe «dumt» for seg? Kan man ha for mye analsex? Det utføres riktig, selvfølgelig. Mannen sier at det går bra og ikke gjør noenting. Jeg sa jeg må spørre KG.. Anonymkode: 2a6d7...646 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #2 Skrevet 27. november 2020 Jeg foretrekker anal sex fremfor vaginalt også! 🤭 Anonymkode: 948d0...fe4 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #3 Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg sa jeg må spørre KG.. 😂 ok. Hvordan skal du ta en avgjørelse etterpå, med svar som spriker som hesjestaur? Mitt svar: Hvis det er "nesten" bedre, så behøver du jo ikke gjøre det daglig? Bevar noe av gleden og spenningen, ved å beholde det som et tilskudd. Anonymkode: ace07...3f7 2
SlemUlv Skrevet 27. november 2020 #4 Skrevet 27. november 2020 Så om de fleste på kg sier at dere må slutte med analsex, så gjør dere det? Om de involverte er fornøyd med sexlivet som det er, ser jeg ikke problemet. Kos dere. 4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #5 Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): 😂 ok. Hvordan skal du ta en avgjørelse etterpå, med svar som spriker som hesjestaur? Mitt svar: Hvis det er "nesten" bedre, så behøver du jo ikke gjøre det daglig? Bevar noe av gleden og spenningen, ved å beholde det som et tilskudd. Anonymkode: ace07...3f7 😂😂 Nei, du spør. Kanskje jeg bare vil at noen flere enn den rompeglade mannen skal si at «det går bra. Du blir ikke ødelagt av mangeårig analsex» 😬 Anonymkode: 2a6d7...646
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #6 Skrevet 27. november 2020 Er han lang og tynn? Da slipper du å få støtsmerter kombinert med null tilfredstillelse ved å velge anal. Tynne passer best til anal. Med klitoris stimulering kan den komboen gjøre deg gal. Menn med tjukke er best til vaginal. Blir den for stor kan det hjelpe med litt tj.ll. Menn med normal kan brukes overalt. Ingen ting kan med rette elsker gå galt. Nå går vi alle inn i helg, kjør på, sug og ..... Anonymkode: db90c...af9 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #7 Skrevet 27. november 2020 Mange har glede av det og det er fint. Finnes dessverre flere tilfeller hvor det ha gitt plager, og de dels mindre skader. Anonymkode: 6c8f1...12d
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #8 Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Er han lang og tynn? Da slipper du å få støtsmerter kombinert med null tilfredstillelse ved å velge anal. Tynne passer best til anal. Med klitoris stimulering kan den komboen gjøre deg gal. Menn med tjukke er best til vaginal. Blir den for stor kan det hjelpe med litt tj.ll. Menn med normal kan brukes overalt. Ingen ting kan med rette elsker gå galt. Nå går vi alle inn i helg, kjør på, sug og ..... Anonymkode: db90c...af9 Han er over snittet, og ganske bra til begge deler. Så jeg trenger egentlig ikke velge 😅 Men anal er blitt veldig godt, for oss begge. Og orgasmene er av dimensjoner jeg aldri har kjent tidligere. Selv om jeg kan komme vaginalt uten ekstra hjelp. Anonymkode: 2a6d7...646 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #9 Skrevet 27. november 2020 Så gøy at det finnes kvinner som deg. Heldig mann! Har selv en liten fetish for dette "forbudte hull", og det innebærer også lek med tunge/fingre, men det forutsetter at hun er komfortabel med dette (ren) og er "in the mood"... Ja, og at hun er den rette kvinnen. Rawr! Anonymkode: 2acc2...deb
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #10 Skrevet 27. november 2020 Hva er alderen din TS? Er bare nysgjerrig. Anonymkode: 9b457...803
Sørlandsjenta02 Skrevet 28. november 2020 #11 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg er dame. Fast forhold. Har dette noe «dumt» for seg? Kan man ha for mye analsex? Det utføres riktig, selvfølgelig. Mannen sier at det går bra og ikke gjør noenting. Jeg sa jeg må spørre KG.. Anonymkode: 2a6d7...646 Kan vi ikke ha en avstemning her og stemme over om du har for mye analsex??🤣 Ingen sex er for mye! Ingen sex er for rar! ingen sex er dum! Kos deg med analsexen din du, men husk å spørre mannen hva han liker best å gjøre, sånn at ikke alt snurrer rundt deg
Gjest Alterego666 Skrevet 28. november 2020 #12 Skrevet 28. november 2020 Det er bare å fortsette med den sexen som dere begge liker. Dere jar åpenbart en god rutine, og du trenger ikke være redd for skader så lenge du ikke har ubehag i øyeblikket.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #13 Skrevet 28. november 2020 19 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er dame. Fast forhold. Har dette noe «dumt» for seg? Kan man ha for mye analsex? Det utføres riktig, selvfølgelig. Mannen sier at det går bra og ikke gjør noenting. Jeg sa jeg må spørre KG.. Anonymkode: 2a6d7...646 Mannen din er homofil. Det kan fungere for en periode, men i lengden er det bedre at han finner seg en mann. Anonymkode: 20a00...6ea 3
Coachshinny Skrevet 28. november 2020 #14 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Mannen din er homofil. Det kan fungere for en periode, men i lengden er det bedre at han finner seg en mann. Anonymkode: 20a00...6ea Hvor i all verden har du det fra? Mye rart enn skal høre as 3
SlemUlv Skrevet 28. november 2020 #15 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mannen din er homofil. Det kan fungere for en periode, men i lengden er det bedre at han finner seg en mann. Anonymkode: 20a00...6ea Så, la meg se om jeg forstår dette innlegget. Hun foretrekker analsex, fremfor vaginal. Han syns det er greit, og dermed er han homofil. Sånn til tross for at han tenner på kvinner? 3
Sokkar Skrevet 28. november 2020 #16 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mannen din er homofil. Det kan fungere for en periode, men i lengden er det bedre at han finner seg en mann. Anonymkode: 20a00...6ea Tror du misforstår. Ts er en kvinne 😊
stan Skrevet 28. november 2020 #17 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mannen din er homofil. Det kan fungere for en periode, men i lengden er det bedre at han finner seg en mann. Anonymkode: 20a00...6ea Du må skjerpe logikken. At homofile har analsex, fører ikke til at analsex gjør deg homofil. 4
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #18 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hva er alderen din TS? Er bare nysgjerrig. Anonymkode: 9b457...803 Ikke over 40. Anonymkode: 2a6d7...646
Østkantgutt1913 Skrevet 28. november 2020 #19 Skrevet 28. november 2020 Et par exer som har elska analsex, og greit for min del, jeg syntes det er digg. Husker vi kjørte på bra ene gangen vei til Kiel bla
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #20 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (På 27.11.2020 den 12.54): 😂😂 Nei, du spør. Kanskje jeg bare vil at noen flere enn den rompeglade mannen skal si at «det går bra. Du blir ikke ødelagt av mangeårig analsex» 😬 Anonymkode: 2a6d7...646 Jeg kan komme med et nytt svar. Jeg tror ikke det er frekvensen og antall år som gir skader. Det er heller den ene gangen der forberedelsene er for dårlig, og det plutselig blir en muskelstrekk. En stor penis vil øke risikoen, og alkoholinntak etc. Men så lenge dere gjør det slik at det føles behagelig, så tror jeg ikke det er noen grenser. Fødsler, forstoppelse, og treg avføring, gir trolig flere problemer. Anonymkode: ace07...3f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå