Gå til innhold

24 år og jomfru

Anbefalte innlegg

Skrevet

Muligheten har liksom aldri dukket opp. Jeg har ikke vært klar for noe forhold tidligere. Og nå i det siste har jeg lurt på om å skaffe meg ei fuckfriend. Jeg har litt kontakt med ei som kunne tenkt det samme og vi har snakket litt om det, men likevel så føler det liksom feil. Spesielt nå som jeg er forelska i en annen. Men jeg synes liksom det er så kleint at jeg aldri har hatt sex. Jeg er jo 24 år. Føler alle på min alder har hatt sex. 

Jeg er lesbisk og det kan jo også ha noe med at det er vanskeligere å finne noen også. 

Men hvorfor skal dette være så ubehagelig. Det blir jo feil å skaffe seg en fuckfriend bare for å få den første gangen. 

Anonymkode: 64af0...647

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var 38 og fortsatt jomfru da jeg møtte min mann. Han var også jomfru. For meg var det viktig å finne den rette, den jeg ville være intim med og hadde sterke følelser for . Har aldri angret valget mitt selv om *alle* andre hadde sex før de var 20

Anonymkode: 0cd26...e89

• Liker 4
Skrevet

Det haster ikke. La din første gang være spesiell, eller ha sex med venninnen din fordi du har lyst. Men det haster ikke 

Anonymkode: cd5cc...876

• Liker 2
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Muligheten har liksom aldri dukket opp. Jeg har ikke vært klar for noe forhold tidligere. Og nå i det siste har jeg lurt på om å skaffe meg ei fuckfriend. Jeg har litt kontakt med ei som kunne tenkt det samme og vi har snakket litt om det, men likevel så føler det liksom feil. Spesielt nå som jeg er forelska i en annen. Men jeg synes liksom det er så kleint at jeg aldri har hatt sex. Jeg er jo 24 år. Føler alle på min alder har hatt sex. 

Jeg er lesbisk og det kan jo også ha noe med at det er vanskeligere å finne noen også. 

Men hvorfor skal dette være så ubehagelig. Det blir jo feil å skaffe seg en fuckfriend bare for å få den første gangen. 

Jeg debuterte relativt seint (23). Problemet mitt var at det begynte å plage meg at jeg fortsatt var jomfru og da ble det vanskelig å ha et avslappet forhold til det.

Selv om første gangen ikke var noe å skryte av førte det til at jeg kunne senke skuldrene og forholde meg til det på en litt mer avslappet måte. Noe som gjorde det enklere å få sex på nytt, enklere å prate med damer osv..

Jeg var ikke i helt samme situasjon som deg siden jeg ikke hadde noen i kikkerten. Kanskje prøve deg på henne du er forelska i først? Om hun er noe å samle på takler hun nok at du er jomfru. :)

Om du involverer din potensielle FF i planen først kan du med litt flaks få 'lykke til, jeg kan trøste deg hvis det skjærer seg'. ;)

• Liker 1
Skrevet
blaffen skrev (1 time siden):

Jeg debuterte relativt seint (23).

Sa du seint? Var 29 før jeg gjorde det første gangen, Hun ble veldig skuffet på første date og overnatting da jeg ikke gikk til sengs med henne første gangen vi møttes. Om jeg var kåt? Det kan jeg skrive under på at jeg var, men jeg ventet til en eller 2 dater senere. Det er aldri for sent, bare for tidlig (for mange). 

Anonymkode: 4a369...e95

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hei. 
Det blir ikke feil i det hele tatt. Hvis du allerede har ei på gang som vil det samme, så er det jo bare å invitere henne på Netflix og chill. 
Tipper fokuset på filmen forsvinner ganske kjapt. 

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg tror det er mange som har sex med en ff første gang, men når man er 16-19 kaller man det kjæreste fordi man ikke er så god på å sortere følelser. 
Siden du er nysgjerrig på sex, er det bare å komme seg ut for å øve. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...