Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest joggeskoen
Skrevet

Jeg føler at jeg er "den eneste i verden" som ikke har skodilla...

Jeg er en jente på 25, normalt opptatt av klær og moter osv.. Men sko.. Det er jo kjekt å ha noen fine par til div anledninger.. Men jeg har ikke noen spesielt stor interesse for dem.. Har max 10 par i gange.. Tar aldri med meg mer en 2-3 par på ferie. I hverdagen bruker jeg det samme parret hver dag hele "sesongen".

Jeg skjønner ikke det der med "sko er sååå kjempeinteressant"..

Er det andre som meg der ute.. eller??

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Tja...jeg synes det er stress å kjøpe sko som man faktisk bruker ;) Å kjøpe vintersko er direkte ille.

Men...jeg får shoppe-orgasmer av å kjøpe ubrukelige søte/sexy sko med høye hæler. Stroppe-sandaler om sommeren, støvletter med stiletthæler om vinteren.

Skrevet

"har max 10 sko i gangen"... "tar aldri med meg mer en 2-3 par på ferie"...

spør en mann om han synes en med 10 par sko i gangen ikke er særlig interessert i sko, og se om han oppfatter deg som uinteressert. :sjarmor:

personlig elsker jeg sko, sko og vesker.

aner ikke hvorfor, synes det er viktig med sko.

man kan ha ett så fint og stilig antrekk man bare vil, har man "feil" sko til, så ser det rart ut.

men jeg har sjelden med meg mer en 3 par sko på ferie, og jeg har færre en 10 par sko stående i gangen.

jeg har kanskje tre-fire par jeg bruker til vanlig, og prøver å legge vekk sko jeg ikke bruker til vanlig eller ikke bruker lenger.

Skrevet

Uttrykte meg vist litt klønete.. Jeg eier max ti par sko på en gang.. I yttergangen har jeg bare stående det ene parret som er hverdagsskoparret mitt..

Alines svar tyder nok på at mange jenter synes jeg ser rar ut.. ofte.. :(

Jeg har ikke noen stor "differansiering" på sko og vekser...

Gjest seroxata
Skrevet

tja, jeg finner ikke sko jeg liker jeg, så jeg har ikke allverdens med par jeg.........

Gjest bankboks
Skrevet
tja, jeg finner ikke sko jeg liker jeg, så jeg har ikke allverdens med par jeg.........

Ikke jeg heller.. Sko som er gode å gå med er veldig vanskelig å finne.. Og når jeg først finner dem er de gjerne klumpete og store.. Men det får så være, for vonde sko ødelegger jo hele dagen..

Skrevet

Må si meg ganske enig med Susanne her... Jeg har masse sånne søte sko som blir lite brukt (kjøpte to par i Spania som er umulig å gå med med mindre man har den syksommen som gjør at man ikke føler smerte) :ler:

Men kan godt kjøpe de mer praktiske også

Skrevet

jeg synes nå ti par sko er mye jeg da! Jeg har 2 par joggesko jeg bruker. 1 par havaianas-sandaler, et par støveletter og et par aerobicsko. og et par litt grovere sandaler. Er det unormalt lite? Klarer ikke gå i "finsko".

Skrevet
Uttrykte meg vist litt klønete.. Jeg eier max ti par sko på en gang.. I yttergangen har jeg bare stående det ene parret som er hverdagsskoparret mitt..

Alines svar tyder nok på at mange jenter synes jeg ser rar ut.. ofte.. :(

Jeg har ikke noen stor "differansiering" på sko og vekser...

du trenger da ikke se rar ut selv om du ikke har mer en ett par hverdagssko? hvor har jeg sagt det?

dersom du kun bruker joggesko til vanlig (jeg bruker stort sett sneakers til vanlig, så det var ikke ment som noen uting om du bruker det), og har en klesstil som dette er helt greit til, så ser du vel ikke rarere ut en noen andre?

men når jeg ser jenter med drakt eller stive klær og slitne joggesko, så synes jeg personlig det ser litt rart ut ja!

eller om du går med spisse, høyhælte, superstilige sko til hverdags og kler deg i en sliten joggedress, så synes jeg det ser akkurat like rart ut.

(tror egentlig ikke jeg har så mye mer en ti par sko selv. ;) )

Gjest Daniella_
Skrevet

Jeg har utrolig skodilla.

Aner ikke hvor mange par jeg har.

Sko er så fint, og det finnes så mye fint også :)

Gjest Sukkerert
Skrevet

Klær er gøy.

Å kjøpe sko er bare slitsomt. Av og på. Vandre rundt i butikken. Og finne noen som både er pene og gode å gå i.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Sko er noe herk. Vanskelig å finne noe som er pent og behagleig å gå i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...