Vidar Eriksen Skrevet 27. november 2020 #1 Skrevet 27. november 2020 jeg er vel av den oppfatning at jeg bare lever en gang, så jeg vil prøve ut det aller meste sammen med en som også er like frigjort som meg. vet ikke om det er riktig ord, men eventyrlysten? liker å slippe alle hemninger og bare la begjær og lyst ta over er vel kanskje mere riktig. Har også drevet endel med dominans bdsm og bondage, og dette får jeg bare nå en enda sterkere trang til og utforske enda mer. Jeg føler at ingen tar meg seriøst på dette her, når jeg forteller om mine lyster, det må da være nok av kvinner der ute også som liker disse tingene? føler ihvertfall at veldig mange er prippne, og trekker seg unna når jeg forteller om dette. Det skal jo være en god kjemi rundt dette, og tillit og trygghet betyr jo alt før man i det hele tatt kan vurdere og gjøre dette, Kunne tenke meg og høre om det er noen kvinner som er i samme situasjon som meg der ute og liker disse tingene, eller om jeg bare rett og slett skal gi opp? jeg har ikke gitt signaler eller noen som helst som tilsier noe annet en at jeg er en normal mann med stor sexlyst, og liker det litt kinky og frekt.
utakulanini Skrevet 27. november 2020 #3 Skrevet 27. november 2020 Som @SlemUlv sier så er det mange kvinner som liker BDSM og som liker å utforske kinky ting. Personlig har jeg aldri hatt problemer med å finne disse kvinnene, det føles som om de jeg "klikker" med er de av samme åpenhet rundt seksuelle gleder, selv om samtalene aldri starter med sex eller baserer seg på disse temaene. Det kommer først opp en stund etter at vi har begynt å bli kjent. Hvor treffer du vanligvis kvinner? Ønsker du et seriøst forhold eller ønsker du en fast sexpartner? Hvis sistnevnte vil jeg anbefale Fetlife, der kan du søke treff. Jeg må innrømme at jeg ville likt å vite hvordan du snakker med kvinner. Det kan godt tenkes at det er noe ved deg som gjør at de "riktige" kvinnene for deg ikke ser på deg som en potensiell partner eller at de ikke føler seg komfortable nok rundt deg til å utforske seksuelt. Det aller viktigste punktet for å få en kvinne til å slippe seg løs, er å gjøre henne komfortabel! Bruk god tid på dette og du vil nyte belønningen senere. La det være ingen tvil om hvor nydelig du synes hun er, at hver centimeter av kroppen hennes tenner deg. Komplimenter personligheten hennes også, ikke bare kroppen. Du må tenne henne i kropp, sinn og sjel for å virkelig la henne tørre å være seg selv rundt deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå