Gå til innhold

Vask og tørk

Anbefalte innlegg

Gjest Linneah2013
Skrevet

Er det noen her som har kombinert vask og tørk? Hva er fordelen og evt ulemper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har, og jeg er fornøyd med skiftet. Hadde vaskemaskin og tørketrommel tidligere, og kunne ikke tenke meg å gå tilbake til det. Du venner deg fort til hvordan du bruker maskinen, og jeg bruker ikke noe lengre tid på å vaske og tørke klær nå enn tidligere. Praktisk også med kun en maskin, og de gangene alt skal vaskes og tromles, ordner maskinen hele prosessen, slik at du slipper å tenke på noe annet enn å ta ut tørre, rene klær til slutt. Veldig enkelt.

Anonymkode: b30ec...192

• Liker 1
Skrevet

Veldig fornøyd. Skal sies at vi kun tørker håndklær, sengetøy, undertøy og sokker :) så stort sett er bruken lik, den er i hovedsak til vask. Med håndklær og sengetøy kjører jeg vask og tørk syklus, med klær kjører jeg først vask, så tar jeg ut alt som skal tørke på snor, og så tromler jeg resten av innholdet.

Ser for meg at hvis du tromler mye hele tiden kan du få et kapasitetsproblem (kanskje en familie på 5?), men for to voksne som vasker 2-3 maskiner i uka er det virkelig null problem. Tror ikke vi bytter tilbake, skulle vi få en flokk med barn kjøper vi bare en separat tørketrommel i tillegg :)

Anonymkode: a1f56...4e0

• Liker 1
Gjest Linneah2013
Skrevet

Takk for svar, da blir det kombinert maskin 

Skrevet

Vi hadde dette når vi bodde i blokk, superfornøyd. Flyttet pga vi fikk et par unger, trenger separate løsninger nå.

Anonymkode: dd7d2...4a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...