Lyco Skrevet 27. november 2020 #1 Skrevet 27. november 2020 Hei! Har planlagt å kjøpe Nedkjølingsbind fra Fødebaggen, men er det noen som har erfaring med de? Verdt pengene? Usikker om jeg skal ta 6 eller 12 pk.. 🤔 Førstegangs her, men ser for meg at disse kan være gull å ha etter fødsel!
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #2 Skrevet 27. november 2020 De er gull!! Kunne ønske jeg hadde dem etter første fødsel da jeg ble klippet og hadde mye smerter. Etter andre fødsel hadde jeg bare et par pyntesting, men de hjalp veldig på «sprengen» i dagene etterpå. Jeg kjøpte 12, brukte 6 og ga en pakke til naboen Hadde det vært til første fødsel hadde jeg sikkert trengt 40 🙈De kan også bruke på keisersnitt. Anonymkode: a324e...098
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #3 Skrevet 27. november 2020 Det var helt topp for meg, hadde 6 stk og brukte ikke alle men hadde bare pyntesting. Jeg hadde også en skylleflaske som jeg brukte en del og brukte også denne sprayen, det var kanskje den jeg var mest fornøyd med. https://www.amazon.co.uk/Spritz-Bits-Pregnancy-Postnatal-Winning/dp/B077PDGKD4 Anonymkode: 0b890...135
Lyco Skrevet 27. november 2020 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): De er gull!! Kunne ønske jeg hadde dem etter første fødsel da jeg ble klippet og hadde mye smerter. Etter andre fødsel hadde jeg bare et par pyntesting, men de hjalp veldig på «sprengen» i dagene etterpå. Jeg kjøpte 12, brukte 6 og ga en pakke til naboen Hadde det vært til første fødsel hadde jeg sikkert trengt 40 🙈De kan også bruke på keisersnitt. Anonymkode: a324e...098 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det var helt topp for meg, hadde 6 stk og brukte ikke alle men hadde bare pyntesting. Jeg hadde også en skylleflaske som jeg brukte en del og brukte også denne sprayen, det var kanskje den jeg var mest fornøyd med. https://www.amazon.co.uk/Spritz-Bits-Pregnancy-Postnatal-Winning/dp/B077PDGKD4 Anonymkode: 0b890...135 Helt supert, takk for svar! Da blir det innkjøp her og 👏 Enda usikker om jeg skal ha 6 eller 12, er umulig å vite i forkant sånn sett, men better safe than sorry, så kanksje lurt å kjøpe 12 😊 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #5 Skrevet 27. november 2020 Jeg tenker «føre var», og kjøpte den store barselspakken (12 bind, 5 engangstruser og skylleflaske) fra Fødebagen. Om jeg ikke bruker alle får jeg garantert solgt/gitt bort til noen andre. 700kr er definitivt verd lindring av mørbanka mus 🙈 Flott med 20% avslag idag også!:) Anonymkode: be8c5...08d 1
boblevann Skrevet 27. november 2020 #6 Skrevet 27. november 2020 Jeg skal definitivt kjøpe det hvis jeg skal føde igjen noen gang. Jeg hadde de ikke sist, men fikk hjemmelagde isbind på barsel som var VIRKELIG gull. Lindret smerte, mindre hevelse, virkelig en ny verden. Men, disse bindene ble jo etter hvert både våte - og de absorberte blod veldig dårlig. Her har jeg skjønt disse nedkjølingsbindene er bedre? Skal i alle fall prøves eventuelt
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #7 Skrevet 27. november 2020 Hvordan er nedkjølingsbind å bruke mtp lekkasjer? Jeg klarte ikke å holde meg etter fødselen og måtte bruke bleie-bind i noen uker. Jeg ble forøvrig klippet, men synes at smertestillende var der som hjalp best, følte ikke kjøling gjorde noe fra eller til 🤷 Anonymkode: 5e97f...e03
Lyco Skrevet 27. november 2020 Forfatter #8 Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg tenker «føre var», og kjøpte den store barselspakken (12 bind, 5 engangstruser og skylleflaske) fra Fødebagen. Om jeg ikke bruker alle får jeg garantert solgt/gitt bort til noen andre. 700kr er definitivt verd lindring av mørbanka mus 🙈 Flott med 20% avslag idag også!:) Anonymkode: be8c5...08d Ja samme jeg tenkte, så landet på 12 stk. Ser for meg de kommer til å bli verdt sin vekt i gull etter fødsel, virker så lindrende og god å ha. Venta med å kjøpe for å se om det kom tilbud i dag, så 20% passa perfekt 👏
Lyco Skrevet 27. november 2020 Forfatter #9 Skrevet 27. november 2020 boblevann skrev (3 timer siden): Jeg skal definitivt kjøpe det hvis jeg skal føde igjen noen gang. Jeg hadde de ikke sist, men fikk hjemmelagde isbind på barsel som var VIRKELIG gull. Lindret smerte, mindre hevelse, virkelig en ny verden. Men, disse bindene ble jo etter hvert både våte - og de absorberte blod veldig dårlig. Her har jeg skjønt disse nedkjølingsbindene er bedre? Skal i alle fall prøves eventuelt Så bra å høre, tror det er et bra innkjøp å gjøre 👏 Disse skal absorbere som vanlige bind! Om de har like høy absorpsjonsevne skal jeg ikke påstå, men de funker hvertfall som vanlig bind, bare med kjøling 🤩
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #10 Skrevet 27. november 2020 Lukter reklame. Anonymkode: 44f40...e98 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #11 Skrevet 27. november 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvordan er nedkjølingsbind å bruke mtp lekkasjer? Jeg klarte ikke å holde meg etter fødselen og måtte bruke bleie-bind i noen uker. Jeg ble forøvrig klippet, men synes at smertestillende var der som hjalp best, følte ikke kjøling gjorde noe fra eller til 🤷 Anonymkode: 5e97f...e03 De holder en liten stund men når kulden forsvinner så kan man like gjerne bytte til svære bleier igjen. Brukte nedkjølingsbindene kanskje 20 minutter om gangen, etter det var det som å gå med en lunken pose vann i trusa. Men de 20 minuttene gjør absolutt nytten. Anonymkode: 0b890...135 1
Lyco Skrevet 27. november 2020 Forfatter #12 Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Lukter reklame. Anonymkode: 44f40...e98 Innlegget mitt? 😂 Ja hvis du vet om hvordan jeg kan få meg spons så må du gjerne tipse meg, så kan jeg kanskje få de 530 kr jeg akkurat brukte refundert, og gjerne få ei flaske med på kjøpet også slik at jeg kan droppe imsdal flaska til å skylle med 😅 2
Petra200 Skrevet 27. november 2020 #13 Skrevet 27. november 2020 Lag selv! Nettop født og det funker gull!!
Lyco Skrevet 27. november 2020 Forfatter #14 Skrevet 27. november 2020 Petra200 skrev (2 minutter siden): Lag selv! Nettop født og det funker gull!! Oppskrift? 🤩
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #15 Skrevet 27. november 2020 Lag selv, masse oppskrifter på google. Anonymkode: 3e0de...356
Petra200 Skrevet 27. november 2020 #16 Skrevet 27. november 2020 Lyco skrev (2 timer siden): Oppskrift? 🤩 Vann og bind i fryser, rett og slett! Prøv deg frem på mengden vann som er best for deg evt om du trenger mest foran eller bak så kan bindene legges med helling i fryseren! 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #17 Skrevet 28. november 2020 Jeg jobber på føden og vi lager nedkjølingsbind av vanlig store bind, dypper de i vann, legger de i gladpack og deretter inn i fryseren. Veldig enkelt og billigere enn å kjøpe de du linket til:) Anonymkode: 65898...0e0 1
boblevann Skrevet 28. november 2020 #18 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg jobber på føden og vi lager nedkjølingsbind av vanlig store bind, dypper de i vann, legger de i gladpack og deretter inn i fryseren. Veldig enkelt og billigere enn å kjøpe de du linket til:) Anonymkode: 65898...0e0 Men de er virkelig elendig på å tiltrekke seg blod under renselsen 😛 i tillegg blir man våt nedentil etter hvert når de smelter.. Bindene TS linker til skal ha god absorberingsevne og ikke bli våte! Vinn-vinn Jeg fikk sånne hjemmelagde på barsel og det var superdeilig på et maltraktert underliv, men jeg kommer til å kjøpe disse neste gang pga de to tingene.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå