AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #1 Skrevet 27. november 2020 Hei! Kjæresten min og jeg har prøvd en stund og tenker snart å spørre fastlege om henvisning til IVF. Jeg er i full jobb, og har det fint, men har perioder jeg har slitt med angst. Har gått til psykolog for dette i perioder, men aldri vært innlagt i psykiatrien. Nå er jeg redd for at vi ikke skal få innvilget søknad på bakgrunn av at jeg har hatt vanskelige perioder tidligere i livet. I dag er jeg frisk altså, fungerer fint i jobb (har aldri vært ute av arbeidslivet) og står ikke på noen medisiner. Noen erfaringer på dette feltet? Anonymkode: dbdaf...19c
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #2 Skrevet 27. november 2020 Har ei venninne so har vært innlagt på psykiatrisk (depresjon, selvmordstanker) men fungerer bra nå, jobber fullt osv. Fikk ivf etterpå uten problemer. Anonymkode: 25bd6...00c
Eva93 Skrevet 27. november 2020 #3 Skrevet 27. november 2020 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har ei venninne so har vært innlagt på psykiatrisk (depresjon, selvmordstanker) men fungerer bra nå, jobber fullt osv. Fikk ivf etterpå uten problemer. Anonymkode: 25bd6... Endret 27. november 2020 av Eva93
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #4 Skrevet 27. november 2020 Ja, jeg har nok hatt hakket mer angst enn deg - var hos samtaler i DPS med førstemann. Dette ble aldri tema i det hele tatt under offentlig utredning og privat IVF. Fastlegen min tok det heller aldri opp. Du kan slappe helt av på det :) Anonymkode: efcaa...157
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #5 Skrevet 27. november 2020 Jeg har vært innlagt i psykiatrien, men hadde vært frisk i over ti år, hadde fast jobb og hadde det bra da vi begynte med IVF. Det eneste de er opptatte av er om det er noe pr. i dag, f.eks. psykisk sykdom, som kan påvirke omsorgsevnen negativt Anonymkode: d4454...b6b
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #6 Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har vært innlagt i psykiatrien, men hadde vært frisk i over ti år, hadde fast jobb og hadde det bra da vi begynte med IVF. Det eneste de er opptatte av er om det er noe pr. i dag, f.eks. psykisk sykdom, som kan påvirke omsorgsevnen negativt Anonymkode: d4454...b6b Men spør de egentlig om det? Vi ble ikke spurt 🤷♀️ Man oppgir jo medisiner. Om sterke antipsykotiske midler eller noe er oppført spør de vel mer. Anonymkode: efcaa...157
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå