Gjest engstelig.. Skrevet 5. august 2005 #1 Del Skrevet 5. august 2005 jeg skal snart inn for en brystoperasjon på haukeland sykehus, men er så skrekkelig nervøs for resultat, og infeksjoner... mitt problem er at det ene brystet mitt er minst dobbelt så stort som det andre. noe skjedde under veksten, og det ene stoppet å vokse, mens det andre er veldig stort.. størrelse e.. nå skal det lille brystet forstørres, mens det største skal reduseres. jeg har virkelig gledet meg til å få dette gjort, er 24 år, og har måttet gå med innlegg i bhèn siden jeg var 17. forskjellen er så stor at jeg ikke kan gå uten.. men nå er jeg blitt utrolig bekymret og usikker på om jeg virkelig skal ta operasjonen. det finnes så mange historier om de som har hatt komplikasjoner etter en brystop. dessuten er jeg veldig redd for at resulatet skal bli elendig.. da vil jeg heller ha "mine egne" resten av livet. ville blitt veldig gla om noen har erfaringer å dele?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2005 #2 Del Skrevet 5. august 2005 Heisann. Jeg har ikke hatt det samme problemet som deg,men har hatt to store pupper. Jeg gjennomgikk en reduksjon for et halvt år siden. Det ble fjernet hhv 689 og 605 gr. Jeg syns det hele gikk vedlig bra. Lå på sykehuset tre dager,dren ble fjernet dag to,og jeg hadde bare innvendige sting som løste seg opp etterhvert. Fikk litt lekkasje i det ene krysset,men den ga seg etter noen uker. Det var aldri nødvendig med tømming. Jeg syns ikke det var mye vondt. Etter oppvåkningen,trengte jeg ikke noe annet enn paracet,og brukte egentlig bare smetestillende for ikke å være så anspent i overkroppen. Det tok noe mndr før jeg var fornøyd med fasongen,men etter rundt tre mndr syns jeg de så kjempe fine ut. Jeg har litt stygg arrdannelse,så jeg bør vel ikke si at det nesten ikke syns,men det er ikke noe legen kunne vite på forhånd,jeg er bare sånn. Ønsker deg lykke til. Det går nok kjempefint skal du se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totalya Skrevet 5. august 2005 #3 Del Skrevet 5. august 2005 Anbefaler deg å søke på dette i forumet, for det har vært flere diskusjoner ang dette. Lykke til! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå