Gå til innhold

Klarer ikke være meg selv..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et ørlite problem.. 

Han jeg er sammen med nå, har jeg vært sammen med i typ 3,5 år til sammen. Jeg er veldig glad i han og håper vi er sammen for evig. 

Men, i sengen klarer jeg ikke å være helt meg selv. Når jeg tenker tilbake på feks han forrige jeg var sammen med så var det helt annerledes. Vi hadde det mer gøy, jeg slappet av og var mer meg selv. Vi var også mer like rundt det seksuelle. 

En stor forskjell mellom han forrige og han nå er at han forrige hadde større sexlyst og syns sex er gøy.

Han jeg er sammen med nå MÅ ikke ha det, det holder egentlig med 5 minutter max annen hver dag ca. Han liker å tilfredstille meg og vil at jeg skal ha det godt, misforstå meg rett! 😅 Men for hans egen del føler jeg at det mest bare er for å få tømt pungen, så den ikke sprenger. Utenom det virker ikke sex som helt det store for han, og han sier at han alltid har vært sånn, så han er helt avslappet til det. Jeg er mer nær, kosen, vil  prøve ut litt, liker å kline, gnikke og gnu! 😂

Noen tips og råd? Det er lett å bare be meg om å være meg selv, med det er liksom noe som stopper helt opp. Typ kjøp leketøy er ikke trikset heller, for det har vi men blir ikke brukt uansett. Tenker mer på hvordan vi kan bli litt mer nær hverandre, noen triks for å endre tankegang eller lignende. Dere som har vært i lignende situasjon, erfaring? :) 

Anonymkode: 28160...6dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk er forskjellige også når det kommer til sex. Jeg er mann og er gift med en som er omtrent slik du sier at din mann er. Hun ser på sex som et middel til å få orgasmen hun er ute etter. Selve sexen forut for orgasmen er ikke noe hun er så opptatt av, da foretrekker hun å ligge underst, komme ganske raskt og at jeg fullfører. Når det har gått for begge er det opp i dusjen, blid og fornøyd. Ti minutter fra start til mål, akkurat perfekt - for henne. Mens jeg kunne tenkt meg å leke lenger, gjøre det en gang til, eller to, rulle litt rundt og leke.

Anonymkode: 5367f...927

Skrevet

Kan det tenkes at vi er «opplært» til å være effektive? (Bli fort ferdig for ikke å bli oppdaget, «prestere» en orgasme fremfor å nyte kosen, være fornøyd og stolt når man ikke trenger så lang tid.) I så fall tar det litt tid å endre tankesett...

Kan mer nærhet i hverdagen hjelpe? Altså, klemme og kysse, sitte inntil hverandre når dere ser film og slikt.

Eller kanskje det å gå aktivt inn for å snakke hverandres kjærlighetsspråk kan ha en effekt? For å endre tankegangen... 💜

Jeg tror nesten dere må prøve dere litt frem - vi kan bare gjette.

• Liker 1
Skrevet
Fioljenta skrev (46 minutter siden):

Kan det tenkes at vi er «opplært» til å være effektive? (Bli fort ferdig for ikke å bli oppdaget, «prestere» en orgasme fremfor å nyte kosen, være fornøyd og stolt når man ikke trenger så lang tid.) I så fall tar det litt tid å endre tankesett...

Kan mer nærhet i hverdagen hjelpe? Altså, klemme og kysse, sitte inntil hverandre når dere ser film og slikt.

Eller kanskje det å gå aktivt inn for å snakke hverandres kjærlighetsspråk kan ha en effekt? For å endre tankegangen... 💜

Jeg tror nesten dere må prøve dere litt frem - vi kan bare gjette.

Vi kysser masse, og ligger alltid inntil hverandre på sofaen og når vi legger oss. Så vi både flørter og er kosete til vanlig. 

Tror kanskje vi må snakke mer om hverandres ønsker og behov. Håper bare jeg klarer å slappe mer av og føle meg mer fri med han da det er det som er den største utfordringen.

Ts

Anonymkode: 28160...6dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...