Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble deprimert under svangerskapet og  fastlegen min henviste meg til psykolog da jeg var i 4. mnd. Jeg sendte inn en søknad til den på listen som jeg ble anbefalt fordi hun hadde kortest ventetid. Nå er babyen 8 mnd, og jeg blir innkalt for å snakke om min svangerskapsdepresjon😂😭 vet ikke om jeg skal le eller gråte jeg🤷🏼‍♀️ 

Anonymkode: f1430...de1

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ting tar tid... om du har det ok nå ville jeg prøvd å le av det.. men det er jo bare trist:( 

Anonymkode: 3dad8...073

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ting tar tid... om du har det ok nå ville jeg prøvd å le av det.. men det er jo bare trist:( 

Anonymkode: 3dad8...073

Jeg begynner å få det ok nå. Jeg krasjet skikkelig etter fødsel og ble ordentlig deprimert. Har brukt utallige tusen på privat psykolog for å komne meg opp igjen. Ja det er bare trist.

ts

Anonymkode: f1430...de1

• Liker 1
Skrevet

Så stusselig! Jeg vet forøvrig at hvis du hadde blitt henvist til DPS, ville du kommet inn raskt som prioritert pasient, det gjelder alle gravide og nybakte mødre. BUP har egne spedbarnsteam som jobber med svangerskap- og fødselsdepresjon, men klart at tilstanden skal ha en viss alvorlighetsgrad før det blir aktuelt. 

Anonymkode: 1a7dc...580

Skrevet

Huff, det er skummelt at det skal ta så lang tid!

Jeg har gått til psykolog en god periode nå og kunne egentlig avsluttet behandlingen nå, men er gravid med termin i mars og derfor ønsker psykologen at jeg skal gå dit en stund til i tilfelle tilbakefall, siden det kan ta så lang tid å komme innafor igjen.

Anonymkode: 3edf5...900

Skrevet

Det er helt håpløst hvor lang ventetid enkelte har. Du skulle virkelig blitt hastehenvist til dps. 

• Liker 1
Skrevet

Det er jo så man ikke vet om man skal le eller gråte...

Godt å høre at du har det bedre nå! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...