AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #1 Skrevet 27. november 2020 Spent på å se om noen er enige... dårligere; Romsås, Haugenstua, Linnerud, Rødtvedt. Finere; Høybråten, Gamle Stovner, Tonsenhagen, Årvoll, Risløkka. Anonymkode: d6045...2ca
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #2 Skrevet 27. november 2020 Du har rett. De førstnevnte stedene bor det knapt norske mennesker, det er mye gjenger og kriminalitet. Rett og slett utrygge ghettoer. De andre stedene er det litt mer blandet befolkning og fine gamle villaområder. Groruddalen har kort vei til marka og mye fin natur. Anonymkode: b8851...745 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #3 Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du har rett. De førstnevnte stedene bor det knapt norske mennesker, det er mye gjenger og kriminalitet. Rett og slett utrygge ghettoer. De andre stedene er det litt mer blandet befolkning og fine gamle villaområder. Groruddalen har kort vei til marka og mye fin natur. Anonymkode: b8851...745 🤣🤣🤣 Tulling.... Jeg er norsk, og det er jeg ikke alene om å være her, selv om jeg bor på Haugenstua. Ingen blant meg og mine venner har opplevd noe negativt her. Selvfølgelig finnes det noen "drittfolk" her, men det gjør det over alt hvor det bor mange. Og ja, det bor mange med innvandrerbakgrunn her, men mange har bodd her i et par generasjoner. Svært mange er født og oppvokst her, og lever i grunnen ganske likt som meg. Det er dessuten litt kult å komme fra Haugenstua nå som "Ola Halvorsen" har satt oss på kartet 😄 (Du må forresten ikke tro det er mindre dritt i rikmanns-strøkene på vestkanten, det er bare bedre skjult). Anonymkode: 1ee6d...e6b 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #4 Skrevet 29. november 2020 Tja, veldig fine villaområder med gammel bebyggelse på Rødtvet. Og Kalbakken har en fin blanding av firemannsboliger og lavblokker. Enig i resten av de fine områdene. Anonymkode: 1c6f6...129 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #5 Skrevet 29. november 2020 Enig i de fine områdene du nevner. I tillegg er det mange fine områder på Kalbakken, Ammerud, Rødtvet, Linderud og Veitvet Vet ikke helt hvorfor du nevner to av de på dårlige områder. Jeg er oppvokst i nærheten og har alltid synes de er trygge steder med kort vet til senter og kollektivtransport. Det kunne ellers vært bedre kulturtilbud og aktiviteter da. Anonymkode: 3ca58...03f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå