Gå til innhold

Krølltang

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jentungen (22år) ønsker seg denne, synes den er litt dyr for en krølltang, men hva mener dere? Må mann betale så mye for en liten krølltang som sjelden skall brukes? Er ikke penga det står på, bare ser sjelden poenget med å betale dobbelt så mye om det ikke er dobbelt så bra liksom 😉 

Anonymkode: f0321...40d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jentungen på 22? Skrev du feil og mente 12 år?

Uansett, nei, billige krølltenger er ikke like gode som dyre. De gir dårlig hold og skader håret.

Jeg synes ingen av de du linker til er gode da. Jeg ville valgt en kjegleformet krølltang uten klype, men i en mye høyere prisklasse. 

Anonymkode: e0931...b4f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krølltengene til GHD er veldig gode, men litt dyre .. finner sikkert noen fine tilbud på nett :) synd du ikke fikk kjøpt forrige uke, black week. 

Anonymkode: 2cf56...500

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville heller kjøpt en slik wand (heter noe mer men husker ikke resten). Jeg har en som kostet ganske lite, men den er mye bedre enn de andre klassiske tengene jeg har prøvd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun vil alltid være jentungen 😉

Noen med linker til noe som er bra da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har en slik. Som sagt, bedre enn de vanlige jeg har prøvd 

https://lyko.com/no/remington/remington-ci95-pearl-wand?gclid=Cj0KCQiAzZL-BRDnARIsAPCJs71cpHQEPRxvE2eVpl_m_QUIoRIOeXAeg_ZuN_zhsBApEjV6Ws7633YaAh3LEALw_wcB

Har forresten også den du linket til sist (Remington), men den bruker jeg ikke. 

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg tenkte hun måtte være tolv siden du vil overprøve bursdagsønsket. Mitt barn hadde synes det var veldig kjipt om hun hadde ønsket seg noe konkret, og så kom jeg med noe lignende bare dårligere. Når de er 10-12 bryr de seg ikke like mye. Hvis det ikke er pengene det står på, skjønner jeg ikke hvorfor «jentungen» ikke bare kan få det hun ønsker seg. Det er snakk om noen få hundrelapper for et mye bedre produkt som skader håret mindre. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg tenkte hun måtte være tolv siden du vil overprøve bursdagsønsket. Mitt barn hadde synes det var veldig kjipt om hun hadde ønsket seg noe konkret, og så kom jeg med noe lignende bare dårligere. Når de er 10-12 bryr de seg ikke like mye. Hvis det ikke er pengene det står på, skjønner jeg ikke hvorfor «jentungen» ikke bare kan få det hun ønsker seg. Det er snakk om noen få hundrelapper for et mye bedre produkt som skader håret mindre. 

hmmm, ikke sett på det på den måten.... Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...