Gå til innhold

Ønsker dere bare damer uten dårlig oppvekst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første gng jeg ikke føler å pynte til jul, ingen julepynt el utelys. Aller værste jul som jeg kan huske. Barndommen var ille med mye fyll og bråk . Gjemte NEG inder dyna. Etterhvert følte jeg meg bedre i skogen med dyra i mørket. Nå etter. Jeg mistet min ene datter i 2014, så blir ting bare værre og værre. Ble sambo før hun døde, men har okke blitt hørt og vedkommende ønsker bare å være fri og ikke snakke med meg om dette. Det har nå gått over 6 år, då hadde vært kjekt å kunne snakke om det nå da, men nei. Dette må jeg bare holde for meg selv.😢😢 Har noen spørsmål ang nenn. Ønsker dere bare damer uten dårlig oppvekst og skal ikke snakke om alt det vonde o livet? Bare må spørre.

Anonymkode: 4c68c...531

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, hvis man ikke kan prate med den personen man er sammen med om alt, så er det kanskje feil person, tenker jeg da

Anonymkode: 0c8ab...015

• Liker 2
Skrevet

Det høres mer ut som om du trenger hjelp til å håndtere dine sorger i livet og verktøy til hvordan klare å ha nære relasjoner enn det at partnere ikke ønsker en kjæreste "med bagasje". Jeg hadde en helt jævlig barndom selv, men graver meg ikke ned i depresjonen av den grunn. Isteden begynte jeg i tidlig 20årene å akseptere at fortiden får man ikke forandret, men jeg har valget om hvilken fremtid jeg skal ha. Derfra tok jeg tak i meg selv, fant en behandler som passet meg og lært meg gode verktøy til å håndtere livet mitt uten å sabotere meg selv. Det høres ut som om du trenger noe slikt. 

Anonymkode: b2b6f...487

• Liker 2
Skrevet

I skogen med dyra i mørket?

Anonymkode: 3d768...853

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

I skogen med dyra i mørket?

Anonymkode: 3d768...853

Finnes ikke bedre terapi❤ 

Anonymkode: 75e0b...410

Skrevet

Dette skal du ikke gå og holde på alene. :klem:
Er det mulig at du bare føler at dere ikke kan snakke sammen om det, eller vet du? Har du i så fall noen andre å snakke om det vonde med? Det virker som om dette gnager så mye på deg at du står litt fast nå? :( 

Anonymkode: 3d010...c39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...