AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #1 Skrevet 27. november 2020 Det ble slutt mellom meg og min eks da han tok kvelertak på meg når vi var ute å så kamp på en sportsbar for litt siden. Det har vært en skiftende tone mellom oss etter dette, med noen utbrudd fra hans side da han er sykelig sjalu. Vi trener på samme studio. Han har nå funnet ut at jeg har hatt trekant, å skrev nå til meg på messenger at han forventet at jeg sluttet på det treningssenteret vi trener på, for han ville ikke se meg. Jeg sier at da får han bare se en annen vei, for jeg skal fortsette å trene der. Da sier han at han skal fortelle alle hva jeg har gjort, å at jeg er en billig hore. (dette er en mann på 36 år, proppa med steroider, amfetamin i varierende grad ++) Jeg sier at det ikke skremmer meg, å at jeg skal trene der. Hva hadde dere gjort? Jeg kjenner det går en faen i meg, å at jeg faen ikke skal vike for dette. Hva folk jeg ikke kjenner eller bryr meg om snakker om bak min rygg har jeg måttet gi opp å bry meg om for lenge siden. Jeg tenker også at det er grenser for hva folk bryr seg om, å at det sier mer om han enn meg at han sprer mitt privatliv. Er det høll i huet av meg å ikke stikke med halen mellom beina? Anonymkode: 9a415...ddc
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #2 Skrevet 27. november 2020 Hadde anmeldt han for kvelertaket. Hadde ikke sluttet på treningssenteret. Anonymkode: e3f45...ef2 12
Ikkesåliten Skrevet 27. november 2020 #3 Skrevet 27. november 2020 Enig med personen over meg her. Hadde anmeldt for kvelertak og ikke sluttet på treningssenteret. 6
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #4 Skrevet 27. november 2020 Drit i han. Folk vet vel hva slags type han er også og tar ikke nødvendigvis det han sier for god fisk. Ikke sikkert de tror på "ryktet" om at du har hatt trekant. Anonymkode: 85459...86e 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #5 Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Drit i han. Folk vet vel hva slags type han er også og tar ikke nødvendigvis det han sier for god fisk. Ikke sikkert de tror på "ryktet" om at du har hatt trekant. Anonymkode: 85459...86e Ja der jeg er litt usikker,på hva folk egentlig tenker om han. Han er en gammel traver der, kjenner alle, tilsynelatende godt likt. Samtidig så kan jeg ikke fatte at de ikke ser hva han kan være. Så det blir spennende å se om jeg merker noe negativt fra de andre som trener der. Ts Anonymkode: 9a415...ddc
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #6 Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hadde anmeldt han for kvelertaket. Hadde ikke sluttet på treningssenteret. Anonymkode: e3f45...ef2 Syns det blir litt dumt å anmelde det så lenge etterpå, så det kommer jeg ikke til å gjøre. Jeg vil bare være i fred uten drama. Men det skal tydeligvis være jævlig vanskelig!! Ts Anonymkode: 9a415...ddc
Raven.Writingdesk Skrevet 27. november 2020 #7 Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det ble slutt mellom meg og min eks da han tok kvelertak på meg når vi var ute å så kamp på en sportsbar for litt siden. Det har vært en skiftende tone mellom oss etter dette, med noen utbrudd fra hans side da han er sykelig sjalu. Vi trener på samme studio. Han har nå funnet ut at jeg har hatt trekant, å skrev nå til meg på messenger at han forventet at jeg sluttet på det treningssenteret vi trener på, for han ville ikke se meg. Jeg sier at da får han bare se en annen vei, for jeg skal fortsette å trene der. Da sier han at han skal fortelle alle hva jeg har gjort, å at jeg er en billig hore. (dette er en mann på 36 år, proppa med steroider, amfetamin i varierende grad ++) Jeg sier at det ikke skremmer meg, å at jeg skal trene der. Hva hadde dere gjort? Jeg kjenner det går en faen i meg, å at jeg faen ikke skal vike for dette. Hva folk jeg ikke kjenner eller bryr meg om snakker om bak min rygg har jeg måttet gi opp å bry meg om for lenge siden. Jeg tenker også at det er grenser for hva folk bryr seg om, å at det sier mer om han enn meg at han sprer mitt privatliv. Er det høll i huet av meg å ikke stikke med halen mellom beina? Anonymkode: 9a415...ddc Dette er en mann DU selv har valgt. Du velger å fortsette å sette deg i situasjoner hvor denne mannen er. Det er ditt valg. Personlig hadde jeg aldri gått inn i et forhold med en ustabil steroideklump, da jeg foretrekker siviliserte mennesker som nære relasjoner i mitt liv. Siden du ser på det å trekke deg ut av alt dette dramaet som å «stikke halen mellom beina» fremfor å « ta fornuftige valg», så tviler jeg på at mitt råd om «hva jeg ville ha gjort» spiller så stor rolle for deg, men uansett, her kommer det: Jeg ville gjort alt jeg kunne for å unngå denne personen. ALT. Ja så klart jeg hadde bytta treningsstudio for å slippe å forholde meg til en potensiell ustabil narkoman som jeg av uante grunner valgte å inngå et samliv med. Dette er konsekvensen av å velge shitty partnere. Kanskje var det sexy med steroide mannen (sier dette med samme toneleie som «garderobe mannen») - men særlig sexy er det ikke lenger når «steroide mannen» utlever alle sine psykopatiske trekk etter å ha tatt et aktivt valg om at kropp er mer viktig enn hjerne. Her ser dere prakt eksempelet altså, fyren har kanskje six-pack men han har cashet ut all normal folkeskikk og normal tankegang i retur. Og dette har du selv valgt. Så ja: LØP! 2
flygefisk1 Skrevet 27. november 2020 #8 Skrevet 27. november 2020 Hvor lenge var dere sammen egentlig?
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #9 Skrevet 27. november 2020 flygefisk1 skrev (1 minutt siden): Hvor lenge var dere sammen egentlig? Nesten 5 mnd bare. Ts Anonymkode: 9a415...ddc
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #10 Skrevet 27. november 2020 Raven.Writingdesk skrev (2 minutter siden): Dette er en mann DU selv har valgt. Du velger å fortsette å sette deg i situasjoner hvor denne mannen er. Det er ditt valg. Personlig hadde jeg aldri gått inn i et forhold med en ustabil steroideklump, da jeg foretrekker siviliserte mennesker som nære relasjoner i mitt liv. Siden du ser på det å trekke deg ut av alt dette dramaet som å «stikke halen mellom beina» fremfor å « ta fornuftige valg», så tviler jeg på at mitt råd om «hva jeg ville ha gjort» spiller så stor rolle for deg, men uansett, her kommer det: Jeg ville gjort alt jeg kunne for å unngå denne personen. ALT. Ja så klart jeg hadde bytta treningsstudio for å slippe å forholde meg til en potensiell ustabil narkoman som jeg av uante grunner valgte å inngå et samliv med. Dette er konsekvensen av å velge shitty partnere. Kanskje var det sexy med steroide mannen (sier dette med samme toneleie som «garderobe mannen») - men særlig sexy er det ikke lenger når «steroide mannen» utlever alle sine psykopatiske trekk etter å ha tatt et aktivt valg om at kropp er mer viktig enn hjerne. Her ser dere prakt eksempelet altså, fyren har kanskje six-pack men han har cashet ut all normal folkeskikk og normal tankegang i retur. Og dette har du selv valgt. Så ja: LØP! Ja helt enig med deg, det var ekstremt dumt av meg. Men tro det eller ei, vi hadde det egentlig veldig fint sammen,så jeg valgte å ta det for det det var. At han gikk på steroider å av og på tok det andre, kom ikke frem før senere. Men ja, kanskje det er dumt av meg å fortsette. Jeg er usikker,derfor spør jeg. Skjønner ikke helt hvorfor du går så til angrep. Ts Anonymkode: 9a415...ddc 1
flygefisk1 Skrevet 27. november 2020 #11 Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja helt enig med deg, det var ekstremt dumt av meg. Men tro det eller ei, vi hadde det egentlig veldig fint sammen,så jeg valgte å ta det for det det var. At han gikk på steroider å av og på tok det andre, kom ikke frem før senere. Men ja, kanskje det er dumt av meg å fortsette. Jeg er usikker,derfor spør jeg. Skjønner ikke helt hvorfor du går så til angrep. Ts Anonymkode: 9a415...ddc jeg tolker det som at hen mener du egentlig ikke er så annerledes enn han du har dumpa, selv.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #12 Skrevet 27. november 2020 Tråden stenges snart pga manglende overskrift. Anonymkode: 1c0d1...0a1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #13 Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tråden stenges snart pga manglende overskrift. Anonymkode: 1c0d1...0a1 Hæ?? Anonymkode: 9a415...ddc
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #14 Skrevet 27. november 2020 flygefisk1 skrev (4 minutter siden): jeg tolker det som at hen mener du egentlig ikke er så annerledes enn han du har dumpa, selv. Ja ok. Ts Anonymkode: 9a415...ddc
Raven.Writingdesk Skrevet 27. november 2020 #15 Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja helt enig med deg, det var ekstremt dumt av meg. Men tro det eller ei, vi hadde det egentlig veldig fint sammen,så jeg valgte å ta det for det det var. At han gikk på steroider å av og på tok det andre, kom ikke frem før senere. Men ja, kanskje det er dumt av meg å fortsette. Jeg er usikker,derfor spør jeg. Skjønner ikke helt hvorfor du går så til angrep. Ts Anonymkode: 9a415...ddc Fordi du valgte et menneske med såpass ustabile og dårlige verdier som en nære partner i livet ditt. Det var altså noe du aksepterte på daværende tidspunkt og valgte å se mellom fingrene på. Du beskriver også det å trekke deg ut av dette treningsstudioet som å gå med halen mellom beina, men ærlig talt så er det heller å rydde opp i gammelt rot. Slike mennesker er som tikkende bomber, det er derfor man skal holde seg langt unna dem, hadde du aldri blitt tiltrukket og fascinert av denne galningen hadde du heller ikke stått midt i hans krigssone nå. Du har dermed selv plassert deg i skuddlinja til en galning og av prinsippsak så vil du fortsette å stå der siden du er opptatt av at du liker dette treningsstudioet. I en utopisk verden så kunne du så klart dratt dit og alle hadde heiet på deg og buet til steroidemannen. Men det er ikke den verden vi lever i. Han er i følge deg selv en gammel traver der, og høster kanskje både respekt og vennskap. Det er «hans hjemmebane» At du da velger å oppsøke en slik arena vel vitende om at han er voldelig og ustabil er i min verden idioti. Du kan sammenligne det litt med å kjøre bil: ser du at den foran deg kjører ustabilt og mest sannsynlig er en fare for trafikken så legger du deg ikke oppi rompa på vedkommende av prinsippsak fordi du vil forbi. Da slakker du heller litt av, ringer til veivesenet og lar vedkommende kjøre i fred uten å forsterke eller oppsøke ytterligere ustabil kjøring av vedkommende. Man trekker seg unna! Det ville jeg også gjort om jeg hadde viklet meg inn i en slik relasjon med en såpass ustabil person. Drit i treningssenteret og prioriter heller å komme deg lengst mulig vekk fra galningen. 1
Raven.Writingdesk Skrevet 27. november 2020 #16 Skrevet 27. november 2020 flygefisk1 skrev (8 minutter siden): jeg tolker det som at hen mener du egentlig ikke er så annerledes enn han du har dumpa, selv. Tja, hun har i alle fall valgt å prioritere en person som besitter egenskaper som steroider fremmer, fremfor egenskaper som steroider ødelegger...
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #17 Skrevet 27. november 2020 Raven.Writingdesk skrev (2 minutter siden): Fordi du valgte et menneske med såpass ustabile og dårlige verdier som en nære partner i livet ditt. Det var altså noe du aksepterte på daværende tidspunkt og valgte å se mellom fingrene på. Du beskriver også det å trekke deg ut av dette treningsstudioet som å gå med halen mellom beina, men ærlig talt så er det heller å rydde opp i gammelt rot. Slike mennesker er som tikkende bomber, det er derfor man skal holde seg langt unna dem, hadde du aldri blitt tiltrukket og fascinert av denne galningen hadde du heller ikke stått midt i hans krigssone nå. Du har dermed selv plassert deg i skuddlinja til en galning og av prinsippsak så vil du fortsette å stå der siden du er opptatt av at du liker dette treningsstudioet. I en utopisk verden så kunne du så klart dratt dit og alle hadde heiet på deg og buet til steroidemannen. Men det er ikke den verden vi lever i. Han er i følge deg selv en gammel traver der, og høster kanskje både respekt og vennskap. Det er «hans hjemmebane» At du da velger å oppsøke en slik arena vel vitende om at han er voldelig og ustabil er i min verden idioti. Du kan sammenligne det litt med å kjøre bil: ser du at den foran deg kjører ustabilt og mest sannsynlig er en fare for trafikken så legger du deg ikke oppi rompa på vedkommende av prinsippsak fordi du vil forbi. Da slakker du heller litt av, ringer til veivesenet og lar vedkommende kjøre i fred uten å forsterke eller oppsøke ytterligere ustabil kjøring av vedkommende. Man trekker seg unna! Det ville jeg også gjort om jeg hadde viklet meg inn i en slik relasjon med en såpass ustabil person. Drit i treningssenteret og prioriter heller å komme deg lengst mulig vekk fra galningen. Takk for utfyllende svar. Jeg skjønner hva du sier, å jeg ser at stoltheten min skygget for fornuften her... Jeg får svelge stoltheten å avslutte.. Knakk litt sammen her nå... Ts Anonymkode: 9a415...ddc 1
Raven.Writingdesk Skrevet 27. november 2020 #18 Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for utfyllende svar. Jeg skjønner hva du sier, å jeg ser at stoltheten min skygget for fornuften her... Jeg får svelge stoltheten å avslutte.. Knakk litt sammen her nå... Ts Anonymkode: 9a415...ddc Vel, det er ikke meningen å knekke deg men å vekke deg! Du beskriver en potensielt farlig mann som du dessverre har involvert deg alt for mye med! Da er faktisk din fysiske, psykiske og mentale helse langt viktigere enn hva slags treningsstudio du benytter deg av. En ting er å hele tiden eksponere deg selv for denne mannen og hva slags potensiell fysisk risiko du utsetter deg for, men det er også en massiv mental og psykisk belastning i å fortsette å oppsøke et slikt miljø som du vet han er en viktig del av. Bare det å mentalt og psykisk skulle forholde seg til trusler, og hva andre potensielt tenker, +++ alt dette er utrolig drenerende og tar energi. Det gir ikke energi. Det er tappende. Så tenk fornuftig! Velg dette bort! Lær av det, spesielt om du er en ung kvinne. Gjenkjenn faresignalene for fremtiden. Det er mitt råd. Kanskje er han ikke farlig, men du har faktisk ikke råd til å vente å se om hva som er fasiten. 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #19 Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Syns det blir litt dumt å anmelde det så lenge etterpå, så det kommer jeg ikke til å gjøre. Jeg vil bare være i fred uten drama. Men det skal tydeligvis være jævlig vanskelig!! Ts Anonymkode: 9a415...ddc Da må du slutte å svare han og gi han oppmerksomhet. Anonymkode: 9b289...83e
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #20 Skrevet 27. november 2020 Raven.Writingdesk skrev (9 minutter siden): Vel, det er ikke meningen å knekke deg men å vekke deg! Du beskriver en potensielt farlig mann som du dessverre har involvert deg alt for mye med! Da er faktisk din fysiske, psykiske og mentale helse langt viktigere enn hva slags treningsstudio du benytter deg av. En ting er å hele tiden eksponere deg selv for denne mannen og hva slags potensiell fysisk risiko du utsetter deg for, men det er også en massiv mental og psykisk belastning i å fortsette å oppsøke et slikt miljø som du vet han er en viktig del av. Bare det å mentalt og psykisk skulle forholde seg til trusler, og hva andre potensielt tenker, +++ alt dette er utrolig drenerende og tar energi. Det gir ikke energi. Det er tappende. Så tenk fornuftig! Velg dette bort! Lær av det, spesielt om du er en ung kvinne. Gjenkjenn faresignalene for fremtiden. Det er mitt råd. Kanskje er han ikke farlig, men du har faktisk ikke råd til å vente å se om hva som er fasiten. Mente ikke at du knekker meg, jeg er glad du er så rett frem. Jeg er sint på meg selv, å ganske hysterisk fra meg nå. Jeg er 29 år å burde vite bedre enn dette. Takk for at dere tok dere tid til å svare meg. Satt pris på det. Nå orker jeg snart ikke mer. Anonymkode: 9a415...ddc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå